UNBLOGGED PICTURES FROM SPAIN

Hangoveren slo alle ganske hardt i går, men noen mer enn andre. Jeg og Martina nektet å ligge inne hele dagen, så vi bestemte oss for å ligge ved bassenget. Det eneste jeg hadde i bakhodet var at det var min siste dag med sol og steking, så det skulle jeg ikke gå glipp av. Jeg brukte den dagen til å få litt farge på ryggen, siden jeg hater å sole meg der egentlig… Jeg blir rastløs og det er bare ikke måte på, haha. Jeg endte opp med solbrent stump, men det sier jeg meg fornøyd med. Bedre med noe farge enn ingenting si! Da vi var ferdige med å sole oss, var det på tide å starte med pakkingen og vasking av leiligheten som gikk ganske fort. Før vi visste ordet av det var vi på vei til flyplassen og bare noen få timer ifra å være i Norge. Det er sprøtt å tenke på at dette, i en alder av 21 år, er min første sydentur med venninner og den kunne ikke gått bedre. Det er ingen andre jeg heller ville ledd, svettet, synget, danset og køddet med så mye som det jeg har gjort med disse jentene. Jeg har hatt det så forbanna gøy hver dag nå, at det nesten er fra for ansiktet mitt å kunne slappe av. Aldri smilt så mye i strekk før, og det har de seg selv å takke for.

Selv om jeg har postet bilder hver dag på bloggen, er det fremdeles mange bilder jeg aldri la ut. Man er alltid litt slitne etter reiser, så kameraet har hatt en liten pause i dag. Da får jeg endelig skvist alle de ubloggede bildene inn på bloggen et sted!

Før jeg avslutter innlegget vil jeg bare si tusen hjertelig takk for alle kommentarene jeg har fått den siste tiden. Dere er så gode og snille mot meg♥

Hva synes dere om bildene?♥

13 kommentarer

Siste innlegg