ANTREKK: BASIC AT WORK

Jeg måtte ta meg en forfriskende dusj for å føle meg fresh på jobben i dag, deretter lage favoritt frokosten min som er pasta med fløte og kikkoman. Det slår aldri feil, uansett hvilket måltid det er. Siden jeg både svetter og fryser tok jeg en beslutning om å bruke skjørt og t-skjorte på jobben. Det er alltid mye å gjøre på lørdager, og ender alltid opp med at jeg står under viften så det ble det perfekte antrekket i dag. Det var faktisk fullt kjør helt siden jeg om til jobb og til jeg dro fa jobben i dag. Selv om vi stengte 18:00 i dag, var det fremdeles kunder i butikken og jeg klarte ikke å kaste dem ut. Så det ble litt shopping på overtid for dem, og det gjorde meg ingenting siden det hadde vært en så bra dag på jobben. Uken som har gått på Urban avsluttet virkelig med et stort smell i dag. Jeg håper ikke dere har så mye imot at jeg skriver litt om jobben min iblant – litt vanskelig å unngå når jeg jobber litt mye om dagen.

Rett etter jobb så hadde jeg og Ida litt tid til overs, derfor ble det knipset litt antrekksbilder selv om jeg ikke hadde noen planer om det. Følte det ikke var noe spesielt ved antrekket mitt i dag, men alt trenger jo ikke å ha den absolutte wow-faktoren for å kunne egne seg på bloggen? Utenom det, så elsker jeg disse plaggene som sitter så behagelig på kroppen. Skjørtet er favoritten her, det er semsket skinn og er så deilig å ha på. Dette måtte jeg selvfølgelig ha i sort òg!

T-skjorte & skjørt fra Urban // Veske fra Versace // Sko fra Nike // Klokke fra Larsson & Jennings // Solbriller fra Asos

Hva synes dere?♥

8 kommentarer

Siste innlegg