IT’S TIME

Jeg klarte meg helt greit på jobben i dag, til tross for at jeg våknet gjennomvåt av svette og feber i dag morges. Rakk ikke å dusje før jeg måtte komme meg til jobben, så følte meg pretty freshhh på jobben i dag si! Jeg hadde forresten en bloggfri dag i går med god samvittighet. Jeg har vært forkjøla en god stund, uten å bli helt frisk – faktisk i over 1 måned nå. I går ble formen brått verre etter jeg hadde vært på jobb og malt litt hos oss så jeg ble sengeliggende hele dagen. Det føltes ut som om halve ansiktet hovnet opp, samt et kraftig trykk fra innsiden av nesen og kinnet mitt. Kanskje på tide å ordne en legetime snart(?). Selv om jeg er syk, så har jeg en ganske stå på-vilje når det gjelder jobb. Jeg har jobbet hver dag denne uken og har fri fra Urban i morgen. Det er ikke akkurat en fridag, for jeg skal inn til Oslo og være sminkemodell for Max Factor på et event med den nye mascaraen på bildene under. Typisk at jeg skal bli på mitt “sykeste” når jeg jobber mest og skal på slike events. Jeg takker faktisk alltid nei til å stille opp på slike ting, siden det er noe nytt og nye ting skremmer meg. Men dette året har jeg gått utenfor komfortsonen min flere ganger så å si nei denne gangen var ikke et alternativ engang. Jeg gleder meg masse, og tror det skal bli kjempegøy! Kameraet skal være med, og følg gjerne med på Snapchaten min Alohaamad – kommer garantert til å knipse litt videoer og bilder der.

Sjekk ut profilen min på Instagram, er en sinnykt fin premie dere kan vinne @madeleinepedersenn♥

Til tross for at jeg var syk i går måtte jeg lage meg det beste jeg vet her i værda. Nemlig mine kjære hjemmelagde gratinerte poteter! Så glad i dem at jeg vurderte et eget innlegg om bare de potetene, men det er kanskje litt drøyt.

Hva er det beste du vet om å lage?♥

15 kommentarer

Siste innlegg