SUNDAY

I løpet av helgen så har jeg fått tidenes godnyhet som jeg enda ikke kan avsløre, men jeg kan avsløre at det har noe med en innspilling å gjøre. Nå krysser jeg bare fingrene for at det går min vei, etter intervjuet – mer kan jeg ikke håpe på. Så det er faktisk det eneste kule som har skjedd denne helgen. Jeg har vært på jobb, men bortsett fra det har jeg ligget i sengen og sett på filmer fra morgen til kveld siden jeg har vært ganske slapp. Det er lenge siden jeg har hatt så mye tid til meg selv, og bare se på filmer som jeg elsker. Selv om jeg har det best når jeg er sosial, er det virkelig godt å ha disse dagene hvor du rett og slett ikke gjør noe som helst. Denne søndagen er første dagen jeg har sminket meg ordentlig på en god stund, og det har jeg hatt mine grunner til. Jeg har vært ute å knipset bilder i dag, som jeg kommer til å vise dere på bloggen i morgen og det håper jeg dere vil like!

Søndagen min har ellers bestått av litt rydding, mer film og få litt system i skoene mine jeg har på rommet. Jeg har variert mye mer med skoene den siste uken, så det ser ut som vi har tusen mennesker på besøk i gangen på grunn av èn person her i huset. Det var på tide å få dem opp på rommet igjen, haha. Jeg har sett flere lure på hvordan jeg orker å ha en stinkbombe over meg mens jeg sover, men så skogal som jeg er, har jeg en egen skodeodorant jeg bruker i skoene mine slik at de lukter godt♥ Den er virkelig genial.

Hvordan har din helg vært?♥

28 kommentarer

Siste innlegg