TWO DIFFERENT BOOTS & TWO DIFFERENT OUTFITS

// I samarbeid med Skoringen.

Uken som har gått har vært både opp og ned. Jeg har prøvd så hardt for å bli frisk, og jeg kan endelig så jeg føler meg bedre!! Det var derfor perfekt å kunne komme meg ut, knipse noen bilder i de noe bootsa jeg har fått nylig. Som dere sikkert husker fra i fjor, bruker jeg sneakers som vintersko – og det er fordi jeg ikke har noen andre sko jeg kan bruke mot de kaldere tidene. Forrige uke mottok jeg 2 par i en semsket look som jeg skulle lage ett litt annerledes innlegg med, og for meg selv var dette faktisk en liten utfordring, men en utfordring jeg bare måtte takke ja til. Skoene jeg mottok er noe av det samme, men også så forskjellige i hver sin stil. Et sort par som alle jenter burde ha i hjemmet sitt og et blått par som er litt mer vågale på grunn av fargen. Jeg synes personlig at begge er stilrene og passer til hver anledning. Derfor bestemte jeg meg for å style opp disse skoene til hvert sitt antrekk, et hverdagsantrekk & et festantrekk for å vise dere hvordan jeg bytter ut mine sneakers med stilfulle boots.

Til hverdags liker jeg ikke å være for pyntet, så jeg synes det aldri slår feil med hullete jeans og en god hettegenser. Det kan ofte bli kjedelig, men da kan man gjøre det mer stilig med en lang kåpe og noen sunnies. Når det gjelder festantrekk føler jeg noen ganger for å dra den helt ut men også noen ganger å være litt dempet. Det beste jeg vet om er en baggy kjole og en kul bomber til – det er så enkelt men slår aldri feil!

De har nylig kommet med høst & vinter kolleksjonen så trykk gjerne HER for å ta en titt♥

Antrekk nr 1:

Kåpe fra Vila // Hettegenser & bukse fra TopShop // Solbriller fra Junkyard // Sko fra Skoringen

Antrekk nr 2:

Bomber fra BikBok // Kjole fra Nelly // Klokke fra Triwa // Solbriller fra Quay // Sko fra Skoringen

Hvilket antrekk likte dere best & hvorfor?♥

21 kommentarer

Siste innlegg