I WANT IT ALL

// Innlegget inneholder adlinks.

Fredagen gikk til å gjøre så sykt mye, at når jeg endelig fikk litt ro som var på kvelden endte jeg opp med å bare se på filmer på tven. Jeg tror kroppen min trengte en liten hviledag, før jeg i kveld skal på innflyttningsfesten til Martina. Tror det kommer til å bli så morsomt!!! Jeg har frem til nå pakket med meg en bag jeg må ta med på Urban, siden jeg skal stenge der i kveld. Etter det blir jeg kjørt rett til festen, og må fikse meg ganske raskt før alle andre kommer. Det er ikke første gangen jeg har hatt dårlig tid på å fikse meg til slike ting som dette, men har man dårlig tid klarer man alltid å få det til på kort tid. Det er en litt sånn ond sirkel, for hvis du har god tid bruker du forbanna lang tid på badet… Hva som gjenstår nå før jeg skal på jobb er å lage meg noe mat og pakke ned noen siste ting så er jeg ready to go.

Men først tenkte jeg å dele noen goodies med dere! Jeg la ut et bildet på Instagram i går, hvor mange jenter kontaktet meg og lurte på hvor den var fra. Siden den kjolen er sååå fantastisk, tenkte jeg å dele noen av disse kjolene på bloggen men også legge til noe annet fint jeg fant på Nelly. Kjolen finnes i mange fine farger, og er en kjempefin passform på dem. De er litt sånn baggy i størrelsen, så selv om jeg har XS er den ikke akkurat tettsittende men akkurat slik jeg elsker den.

Håper dere har en kjempefin lørdag!♥

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

Likte dere noen av kjolene & hva er deres planer for kvelden?♥

12 kommentarer

Siste innlegg