ANTREKK: CHILL BUT READY TO PARTY

Lørdagen ble mye bedre enn jeg kunne forventet på innflyttningsfesten til Martina. Det var mange nye ansiktet å se, men også veldig mange gamle – som det var veldig hyggelig å se igjen. Hun hadde stått skikkelig på for å gjøre denne kvelden gull, hun lagde sangria til gjestene og selvfølgelig jellyshots som er the bomb. Litt tidligere på dagen mens vi jentene fikset oss ferdige til gjestene kom, rakk jeg å knipse noen bilder av antrekket mitt for kvelden selv om det ikke var noe spesielt ved det. Men dette antrekket er så typisk meg! Jeg kjørte på med favoritt kjolen fra Nelly og en skjorte rundt livet som alltid. Men nå som jeg blar igjennom disse bildene, vil jeg nesten felle en tåre. I går kveld skjedde det et lite uhell i vaskemaskinen når søsteren min skulle henge opp klærne. Alt som hadde vært hvitt, beige og grått hadde nå blitt blått på grunn av en knall blå shorts som hadde skjult seg mellom alle klærne. Dette inkludert den fine kjolen jeg har på meg på bildene under. Gjort er gjort, og man får ikke fikset noe på det så da kan jeg kanskje med god samvittighet bestille denne kjolen på nytt og i samme slengen ta med den i en annen farge bare for å gjøre meg selv litt ekstra glad.

Fra og med i går etter jeg gikk fra jobben har jeg fri frem til jeg skal åpne nå til lørdagen, og tror dere det nytes eller? Denne dagen har vært så avslappet at jeg faktisk sovnet på sengen i stad mens jeg så på en film. Så nå skal jeg straks sette på en ny film og kose meg med lasagnen som straks er ferdig!

Kjole fra Nelly // Skjorte fra Urban // Sko fra Noodles // Veske fra River Island // Klokke fra Larsson & Jennings

Hva synes dere & kunne du gått slik på en fest?♥

22 kommentarer

Siste innlegg