URBAN KICK-OFF 2016 BILDEDRYSS

Det eneste jeg kan si egentlig er wow. For årets siste Kick-Off gikk over alle forventinger, til tross for at jeg allerede hadde forventinger siden sist jeg var på Kick-Off med Urban gjengen. Opp i alt var vi nærmere 130 mennesker som var påmeldte til dette, men dessverre var noen syke og ikke fikk blitt med – men next time sier bare jeg. Klokken 10:00 var vi fremme i Varner-palasset og jeg sverger at det er så stort, så stort at jeg gikk meg vill et par ganger. Det var ikke mye tid til å mingles før det var i gang med alle foredragene. Siden vi var så mange var vi delt opp i 3 grupper, som byttet på runden med forskjellige foredrag. Jeg skulle nesten lagt ut planen for denne dagen her på bloggen så dere faktisk får sett hvor mye vi alle gjorde. Men det vi alle hadde ventet på var selvfølgelig middag, awards og Urban festen. Vi gikk av med en pris med hele Regjeringen som består av Urban butikkene fra Hamar, Jessheim, Strømmen, Ski, Lillehammer og oss fra Moss. Prisen vi vant som et supert team var Beste region på salg & service. Veldig god pris å vinne! Det var så mange velfortjente priser som ble delt ut, og det alle gledet seg til resten av kvelden var å feire dette til langt ute på natten.

Det var dancebattles, free drinks som gikk hardt utover fleste av oss og et tøft skjema på søndagen som ikke stoppet oss. Vi dro til hotellrommet i 03:00 tiden, og hadde nach på flere forskjellige rom med blant annet karaoke på menyen. Jeg var ikke i seng før etter fem-tiden, og det sykeste med dette er at jeg skulle opp igjen klokken 08:00 for å pakke, sjekke ut av hotellet og spise frokost før resten av foredragene skulle fortsette frem til 15:30, da det hele var over.

Jeg kunne skrevet i en evighet, for så mye gøy var det under denne helgen. Men nå skal dere få litt bilder å se på fra denne supre lørdagen!

Min nye favoritt kjole er fra Junkyard og den finner du her (sponset).

Så det ikke gøy ut og hvordan har deres helg vært?♥

15 kommentarer

Siste innlegg