JUNKYARD FAVS

Vinneren av Junkyard konkurransen ble: Milli!!! Gratulerer så mye til deg. Du vil bli kontaktet veldig snart♥


// Innlegget inneholder adlinks

Når det er blitt sagt, så tenkte jeg en ting; Hvorfor ikke lage et innlegg med Junkyard favs, når jeg gjør det stadig vekk med Nelly? Det ser ut til at Nelly innleggene mine blir tatt godt imot av dere, og med tanke på så mange av dere som deltat i Junkyard konkurransene som arrangeres på bloggen kan forhåpentligvis dette falle i smak også. De har absolutt alt fra A-Å når det gjelder streetwear, basics og sneakers. Faktisk så mye mer enn det jeg skriver her nå, så mye at dere bør sjekke det ut. Og siden jeg sjekker ut nettbutikken så ofte som jeg gjør, har jeg allerede favorisert en god del produkter derfra som jeg kan dele med dere nå. Dere vant kanskje ikke denne konkurransen, men tenk at dere har en sjanse neste måned og dere eventuelt da kan bruke gavekortet på noen av produktene jeg har delt med dere under her.

Jeg har hatt fri fra Urban i dag, men likevel svettet som en gris kan man si. Man skulle trodd jeg har vært på trening når jeg sier det, men jeg har faktisk bare rydder i klesskapet mitt. Jeg har funnet så mye jeg ikke bruker, og har derfor lagt det ut på Instagram for å selge det. Hvis du er nysgjerrig kan du gjerne ta en titt på @madeleinepsale.

EDIT: Linkene skal fungere nå!

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

16 HER // 17 HER

Hva sier dere til Nelly & Junkyard innlegg som dette 1 gang i måneden? – Og likte dere noen av produktene over?♥

15 kommentarer

Siste innlegg