DET ER EN FØRSTE GANG FOR ALT

… og det opplevde jeg i går.

Jeg er 21 år gammel og var på min første konsert i går – og det verste av alt er at jeg ikke skammer meg i det hele tatt. Jeg har hatt mine grunner, foreldrene mine har hatt sine grunner og det er ikke rart skal jeg si dere. Siden jeg ble født med bare ett øre gjorde det at hele familien min siden dag 1 har vært veldig overbeskyttende når det gjelder hørselen min. Det setter jeg så utrolig stor pris på, for hadde de ikke vært så overbeskyttende hadde jeg garantert tatt alt de hadde sagt til meg med en klype salt. Gjennom årene har jeg forstått at jeg har en forsterket hørsel på mitt venstre øret, og det tok meg litt tid før jeg turte å utforske det. Flere ting bekreftet at jeg kunne klart meg gjennom en konsert, nyte den og ikke være redd for hørselen.

Det sjokkerer meg like mye som andre at Flatbush Zombies ble min første konsert. Hvorfor? Det er ikke noe jeg hører på til vanlig, faktisk ganske sjeldent. Ingvild hadde en ekstra billett og spurte om jeg ville bli med for en stund siden. Jeg sa ja med en gang, fordi jeg tenkte “hvorfor ikke??”. Nadine hadde også billett, så vi 3 skulle nyte denne konserten sammen. Jeg må virkelig si at det å se artister live er noe helt annet enn hva man bare kan høre. Energien de hadde på scenen, hvordan de fikk med seg publikumet og den følelsen som var på Rockfeller var bare så rå. Jeg har skjønt at jeg har gått glipp av noe, og skal fra nå av prøve å komme meg på de fleste konserter jeg ønsker å oppleve. Neste på listen nå er Chainsmokers. Så hvis du har billetter eller kjenner noen som skal selge 2 stk eller flere – holla at me♥

Når var du på din første konsert?♥

15 kommentarer
    1. Nokre vennar av meg var óg på Flatbush Zombies! Hørte det var utruleg bra 😀 og så fint at du koste deg! Konsertar er utruleg gøy (så lenge stemninga er god, og ein er med gode venar, sjølvsagt) 😀

    2. Så gøy at du kosa deg på konsert! Det er virkelig en spesiell opplevelse å være så nær og nå alle bare synger med og koser seg!
      Begynte å tenke igjennom nå og er nesten 10 år siden min første konsert, på Gwen Stefani faktisk! haha også ble det P!nk, Jaa9 og OnklP, Onklp og de fjerne slektningene, og neste som er bestilt nå er Avenged Sevenfold.. Gøy å se hvordan musikksmaken utvikler seg også!

    3. Flatbush<333333 Aldri vært på konsert og er 18år, føler ikke for å gå på konsert, tror ikke det er helt min greie, men skulle jeg gått på en tror jeg det hadde vært for eksempel Flatbush Zombies :DD

    4. Sarah.M: Så morsomt å høre at du hvert fall synes Flatbush Zombies hadde vært verdt det. På grunn av den energien de tar med seg på scenen, kan jeg virkelig si det er verdt det 😀

    5. Camilla: Ja, absolutt! Etter denne konserten er jeg bare SÅ gira på å komme meg på flere konserter. Åh, husket jeg hørte en del på Avenged Sevenfold før – så håper den konserten blir dødsbra!! 😀

    6. Anonym: Så kult! Var helt stappa der og bare det gjorde stemningen enda bedre. Men jeg ble overrasket over hvor god kondis disse gutta hadde på scenen haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg