ANTREKK: FLAT TOP COAT

Det er vanskelig for meg å tro at klokken ikke er mer…. Jeg har vært våken siden 09:00 i dag og jeg har fått gjort så mye! Det føles så sinnsykt deilig når man får gjort mye man har utsatt, og nå er absolutt alt i boks. Jeg startet dagen med en harrytur til Sverige med venninnen min Martina. Det morsomste er de gangene man drar dit uten å ha en liste over hva man skal kjøpe. Alltid gøy å se hva man ender opp med, og i dag endte jeg opp med overraskende mye (og unødvendig) alkohol, men det er kjekt å ha tenker jeg! Er jo så mye som skjer resten av måneden, så da er jeg klar i hvert fall. Vi dro også en liten tur til Strømstad sentrum for å knipse litt bilder, før vi kom oss videre. Jeg skal kanskje være glad for at klokken ikke er mer, for i morgen reiser jeg til Bergen og det gleder jeg meg utrolig mye til. Det er så lenge siden jeg har vært der, og det skal bli godt å komme tilbake for å skape nye minner.

Jeg har gledet meg så mye til å vise dere min nye høstjakke, for den er alt jeg har ønsket meg! Vi fikk den inn for en liten stund siden på Urban, og helt siden den gang har jeg siklet etter å kjøpe den. Nå som det også er veldig kaldt ute, var det på tide å vise den frem på bloggen. Jeg kan umulig være den eneste som synes fargen på kåpen er helt nydelig?

Kåpe fra Urban (sponset) // Hettegenser fra Adidas // Bukse fra TopShop // Sko fra Reebok // Skulderveske fra River Island // Solbriller fra Ray-Ban

Hva synes dere?♥

9 kommentarer

Siste innlegg