ANTREKK: OVERSIZED BOMBER & CALVIN KLEIN

Det føles så bra å kunne si at jeg har fått tak i billetter til Drake konserten som skal være den 5.mars i Norge. Altså dette er enda mer jeg kan krysse av på ting jeg vil oppleve, endelig se Drake live. Jeg er ikke sånn superfan at jeg stalker han liksom, men musikken han lager er noe jeg digger. Det skal bli helt vilt, og det gleder jeg meg til. Så fort jeg fikk kjøpt billetter, var det på tide å sette seg inn i bilen for å rekke flyet som gikk til Bergen. Ida og jeg er her for å besøke venninnen vår Malene som jobber i sjøforsvaret. Så vi bestilte like greit et hotellrom for å få det ekstra kos denne helgen! Å være tilbake i Bergen er så koselig, siden det alltid har vært en by jeg liker helt siden første gang jeg besøkte den for flere år siden. Til nå har vi utforsket sentrum området, men ikke så mye rundt enda. Så i morgen derimot har vi et trang tidsskjema vi skal følge for å rekke alt før vi drar på søndag.

Rett etter vi hadde sjekket inn på Thon Hotel, gikk vi nedover til sentrum og stoppet et sted for å knipse litt bilder. Både jakken og hettegenseren jeg har på meg kjøpte jeg her om dagen, og jeg er så fornøyd. Begge plaggene er ganske oversized og er noe jeg kommer til å bruke mye i vinter, det var nesten for varmt å bruke i dag. Til dette var jeg litt crazy og kjørte på med høye boots som er over 1 år gamle og kun brukt èn gang, frem til nå. De er egentlig sinnsykt kule, men litt vanskelig å style opp synes jeg.

Jeg klarer dessverre ikke å leve i annet enn hoodie om dagen. Men over til noe annet; Ser dere at jeg har klipt meg?♥

Jakke & genser fra BikBok // Bukse fra TopShop // Sko fra Nelly // Veske fra Calvin Klein (sponset) // Solbriller fra Quay

Hva synes dere?♥

6 kommentarer
    1. du hadde sett smashing ut med skulderlangt/evt mellomlangt hår! Du har typisk norsk tynt hår, og det er ikke fint langt, ser ut som to hårstå som henger nedover hehe.. hadde samme problem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg