TOP MODEL SKANDINAVIA – NÅ SKJER DET

// I samarbeid med Daniel Wellington.

Denne dagen har jeg gruet meg til, men mest av alt gledet meg. Jeg kan ikke tro at tiden er inne for å se meg selv på tv-skjermen, på programmet Top Model Skandinavia. Tenk at første gangen jeg er på TV så er det med programmet jeg har vokst opp med. Reisen ned til Portugal og ikke minst opplevelsen der var helt fantastisk, ganske uvirkelig også. Det er faktisk sykt å si, men ingen hadde trodd jeg turte å gå så ut av komfortsonen min og takke ja til dette. De få dagene jeg var der gikk så fort, og det viktigste av alt har jeg klart å glemme; Selve innspillingen. Jeg hadde så mange nerver i hele kroppen og jeg tror jeg aldri har gruet meg så mye til noe, før jeg skulle starte på min første setning foran de vakre modellene. Fra da kameraene gikk på, husker jeg nesten ingenting og det er ikke tull. Før jeg visste ordet av det sa dem “Ååh kutt. It’s a wrap!!”. Eneste jeg husker at jeg tenkte da var “er dette virkelig over allerede?”. Alt gikk så fort. Frem til nå har alt vært hemmelig for nøyaktig hva jeg gjorde der. Mange trodde jeg var en av modellene, men det stemmer ikke. Jeg dro ned sammen min supre venninne Ingvild og med crewet fra Daniel Wellington som har vært mine samarbeidspartnere i mange år, for å representere klokkene deres i en challenge. Jeg fikk i oppgave om å fortelle modellene hvordan man skal reklamere for produkter på sosiale medier, men fremdeles ikke glemme å være modeller. Janka Polliani og jeg skulle da kåre en vinner av denne challengen, og dette får dere sett på tirsdag.

Jeg har grått, jeg har ledd og jeg har vært redd. Men denne opplevelsen ga meg en ny gnist, følelsen av å mestre ting og å tro på meg selv. Nå gjenstår det bare å se om jeg klarte meg greit foran kameraene. For som alle vet, er jeg ikke så komfortabel foran kameraet når det gjelder filming. Så kjære lesere; Vær snille mot meg etter å ha sett episode 15. PLIS!

Ønsker dere å se episoden som vises med meg på tirsdag skrur dere på TV’en på kanal FEM når klokken blir 21:30♥

Følger du med på Top Model – i så fall, hvem heier du på?♥

18 kommentarer
    1. Åååå, jeg er så utrolig STOLT over deg, og gleder meg masse til å se!!! Blir kjempe spennende!!! Du er så flink – og igjen: tusen takk for at jeg fikk være med å oppleve dette; en uforglemmelig tur <3 Love you

    2. FOR en overdramatisering? Du skulle velge en vinner av en konkurranse? “Jeg har grått, ledd..” nei, altså? Du valgte selv å stå foran kameraet da jente GG

    3. Anonym: For noen er dette kanskje ikke like stort som det det er for meg. Men det kommer veldig an på hvordan man er som person. For meg, som så vidt turte å ha foredrag i klassen, er dette noe jeg aldri hadde sagt ja til. Men jeg gjorde det fordi det var en for bra mulighet til å snu ryggen til den. Usikkerheten tok overhånd, og da gråt jeg – er det så feil?

    4. Du er tøff, Madeleine! Gleder meg til å se deg på TV 🙂 Jeg er sikker på at du klarer deg utmerket foran kamera! <3
      Men jeg trodde Top Model gikk tirsdager og torsdager på FEM, har jeg gått glipp av noe?

    5. Såå gøy! Har følgt med fra starten av, og heier på Ronja og Benedicte. Gleder med masse til å se deg der. Er fra Moss selv, og ser deg innimellom på Urban, så blir utrolig kult å se en av favoritt bloggerne på selve favoritt showet!!! Veldig tøft av deg også:-)

    6. Hei! Hadde kjempe lyst å se deg på TV, men rakk det ikke. Så jeg lurer på om det finnes en plass på nettet der det går an å få med seg episoden gratis? :))

    7. Anonym: Åh litt usikker på de datoene, de vises flere ganger faktisk. Hvis ikke kan du sjekke ut alle episodene fra Top Model på hjemmesiden til FEM <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg