TAKK

I hele går gikk jeg å gruet meg til episoden med meg på – for hadde det vært meg uten denne samarbeidskontrakt hadde jeg ikke reklamert for at dere kunne se meg på TV. For det grusomme av det hele var at jeg hadde ikke sett et eneste klipp fra episoden før den brått ble vist på TV i hele Skandinavia. Man visste liksom ikke hva man hadde i vente. Jeg var hos Martina med Ida for å se episoden der, og mens episoden ble vist satt jeg og svettet fordi det faktisk var litt ubehagelig å se seg selv på en tv-skjerm. Takk Gud for at det endelig er over, og at jeg har fått bekreftet at jeg bør holde meg til bilder og ikke filming haha. Morsomt var det, og det er helt vilt hvor snille dere har vært med tilbakemeldinger så det vil jeg virkelig si en stor takk til♥ Ble oppringt av min søte mormor som fortalte at hun fikk en tåre i øyet da hun så meg på TV… Er ikke våre besteforeldre de søteste?

Akkurat nå er jeg like slapp som et høstblad som nettopp har falt ned fra et tre, hvis jeg kan forklare det på den måten. Det har vært fullt opp på jobben i dag siden vi har gjort klart til Urban Outlet på Amfi Moss som skal være klart til i morgen. Det skal bli spennende å se hvordan det går, men akkurat nå kjenner jeg at jeg aldri har vært så glad for å legge meg under dynen. Søvn er noe jeg virkelig trenger nå.

Forresten; Dette er vofsa til Martina, hun heter Hope og er ganske rar but cute.

 

25 kommentarer

Siste innlegg