MOOD

Fra og med siden torsdag har jeg kun hatt Urban i tankene, og det er fordi sjefen våres har vært sykmeldt. Vi skulle ordne stand til prisfestdager og en ekstra urban butikk hvor vi kjørte på med outlet, og dette ble det ganske mye å ordne på kort tid uten den beste på jobb. Men vi klarte det søren meg og jeg er så sliten samtidig som kjempeglad for at det gikk så bra som det gjorde! Vi har vært alle mann på jobben og er helt utrolig hvor flinke alle sammen har vært. Så etter jeg dro fra jobben i går, og tenkte at jeg endelig kunne ta meg helg og slappe av var fantastisk godt. Da gledet jeg meg til en Halloween fest jeg skulle på senere på kvelden utkledd som en nonne. Jeg tror det er det diggeste og varmeste kostymet jeg har hatt! Jeg ble ganske overrasket over hvor flinke andre på festen hadde vært til å kle seg ut og sminke seg så bra som de hadde gjort. Det var kjempegøy, men nå nyter jeg denne søndagen som bare pokker etter å ha sett på alle de nye SKAM episodene, men litt forbanna over at de kan slutte den siste episoden sånn (!!!!!!).

Den siste uken har musikk betydd ekstra mye for meg, og jeg har vært avhengig av den fra morgen til kveld. Jeg pleier som regel å høre mest på hip hop, men i det siste har jeg likt den rolige listen min bedre. Siden jeg er så aktiv på Spotify om dagen, tenkte jeg å dele alle spotifylistene mine med dere nå siden etter jeg la ut en av dem på Snapchat i går, har flere sendt meg meldinger om jeg kan dele de andre listene mine også.

♦ Summerfeels her

♦ Good vibes her

♦ Close your eyes her

♦ Get wasted her

Har du noen lister/ sanger du vil dele med meg?♥ Alltid på jakt etter noe nytt!

10 kommentarer

Siste innlegg