WHITE SHIRT

Skal jeg fortelle dere noe som ikke er morsomt? Jeg hater høsten. Det er den tiden alt bare visner og forsvinner, før alt bare blir grått og hvitt. Høsten har frem til nå bestått av 80% regn der jeg bor, og da er det to ting som slår seg sammen som jeg ikke er fan av. Høst og regn. Jeg skal likevel rose høsten for å hvert fall la bladene ha farger frem til de tørker ut. Denne tiden av året er like tøff hvert eneste år. Jeg må begynne å planlegge mine dager for å få knipset bilder før det blir mørkt ute og finne frem varmere klær noe jeg ikke har så mye av, med mindre vi snakker om hoodies. Jeg bor i hoodies og joggis om dagen, tanken på å ta på meg trange jeans er uakseptabelt. Det var så lite fristende at jeg gikk med en av de diggeste joggebuksene mine på jobb i går. Jeg følte for et skikkelig kose-antrekk på jobb, og kjørte på med en svart topp til slik at det ser ut som jeg har på jumpsuit. Det er for kaldt til å bare gå i topp på jobben, så da kjørte jeg på med min splitter nye skjorte fra BikBok. Jeg har aldri hatt en hvit skjorte før, og det er skummelt å gå med noe som er så hvitt kjenner jeg. Den er ganske oversized som jeg synes blir veldig kult til både joggebukser og jeans. Dette er en slik skjorte man tar på seg når man ikke kommer på noe antrekk i hodet. Med andre ord; Definitivt noe alle burde ha i klesskapet sitt.

Hvis jeg er heldig med været i morgen, skal jeg få kommet meg ut å knipse noen antrekksbilder – men har jeg flaksen på min side? Det spørs. Jeg har forresten kommet borti en innstilling på kameraet som jeg ikke forstod før jeg allerede hadde knipset disse bildene. Første og siste gang jeg bruker e-portrett for å si det sånn.

♥♥♥♥♥♥♥

Liker du høsten – hvorfor/ hvorfor ikke?♥

6 kommentarer
    1. Jeg liker høsten, haha. det er så koselig med å tråkke på blader, sweater weather tid og kose med kakao hele dagen når det er så kaldt omg!! ;o forresten jeg vil si at jeg digger deg så mye !! DU HAR SÅ FIN STIL!! stor fan :3 hihi

    2. Husker du blogget så mye før. Nå synes jeg bare innleggene kommer Sjeldnere og sjeldnere, og det er litt mindre spennende enn før. Du havner liksom bare lengre og lengre ned på topp lista 🙁
      Har du mistet blogg lysten?
      Er alt bra med deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg