FAVORITES FROM MAC

Et veldig etterspurt innlegg som det er på tide å dele med dere er mine favoritt leppestifter fra MAC. Det er litt gøy å tenke tilbake på hvordan jeg sminket meg før, for jeg brukte aldri noe på leppene untatt gjennomsiktig leppomade. Mens nå er jeg nesten avhengig av å ha noe på leppene mine, siden jeg synes det forandrer alt. For meg har lepper mye å si, og finner man riktige farger til sitt ansikt kan det ikke bli noe bedre. Jeg er stadig på leting etter nye farger jeg kan bruke på leppene mine, samtidig som at jeg er litt pinglete ved å ta litt risky valg av farger. Derfor har jeg funnet ut av brune toner på leppene, er noe jeg foretrekker og det jeg bruker mest. Ikke bare er det pent, men det går også til alle andre farger i motsetning til hvis jeg for eksempel kjører på med rosa lepper (noe jeg sjeldent gjør). Selv om brune toner er favoritten min, så er det spesielt èn farge til jeg bare elsker på absolutt alle jenter og det er røde, knalle lepper. Man får automatisk et hvitere smil, større lepper og en mer wow-faktor i sminken. Eneste jeg hater med røde lepper er at jeg alltid får høre at jeg er rød på tennene, sykt irriterende så jeg er derfor på utkikk etter en matt leppestift som ikke farger av – if you know what I mean.

Jeg sitter i leiligheten til Martina og må si jeg grugleder meg til hva denne kvelden har å by på. Jeg skal nemlig lære meg å like hvitvin eller tvinge meg selv til å like det. Jeg har alltid misunnet de som kan ta seg et glass og kose seg, så nå vil jaggu meg jeg klare det også. Jeg liker verken øl eller vin (alle får sjokk hver eneste gang de får vite det), og nå er jeg straks 22 år og det er på tide å steppe up gamet her haha. Jeg har kjøpt inn julebrus just in case det går dårlig med hvitvinen.

Hvilke farger likte du best?♥

16 kommentarer
    1. Hva er det du liksom drikker på fest da? Øl og vin er som å lære seg å drikke kaffe, man må vende seg til det over flere ganger. Selv syns jeg rødvin er bedre enn hvitvin 🙂

    2. Så fine farger på leppestiftene! Jeg likte egentlig alle, superfine <3 men du er ikke alene, jeg liker heller ikke vin eller øl, dritkjedelig, og om jeg prøver så ender det opp med grimaser og kvalme.. hahah

    3. Sykt fine farger, og heldig som kler alle!
      Tips ang hvitvin, jeg også hatet det og skjønner ikke hvordan folk klarer sånne tørre greier og hater smaken av alkohol i vin.. Men jeg startet faktisk med en sprudlende Moscato di Asti – Toso, er så søt og billig. Jeg er på en måte litt vin nerd selvom jeg ikke liker så mye, enda! For synes det er så fasinerende hvor mange smaker og sånt som faktisk finnes, og det å kunne sin vin er litt kult! Jeg liker det litt søtt og ikke noe tørt, så for meg så er det typen Tysk Riesling som er best! Så se etter disse, for er ikke vits i å tvinge i seg hvis det er HELT feil type. Jeg startet som sagt med Moscato og syntes den var grei, men i dag er den som saft for meg fordi jeg alltid spurte de på Vinmonopolet og fortalte hvilke jeg likte og ikke, så gav de meg nye tips og nå kan jeg drikke flere ulike viner og faktisk bestille vin til maten!
      Så noen tips for deg: Mystigue – Kabinett Mosel Riesling (favoritten) og Markus Molitor – Zeltinger Kabinett ettellerannet..
      Haha, nå følte jeg meg litt ekstra nerd..

    4. Prøv J Bäumer, det er en supergod Riesling! Kjempesøt. Min favoritt, og jeg begynte å like hvitvin for et år siden! 🙂

    5. Utrolig fine farger alle sammen! Likte veldig godt Faux, Spirit og Retro Matte Ruby Woo 😀 Jeg liker heller hverken øl eller vin, og hadde ønsket jeg hadde likt det for det er mye billigere enn f. eks vodka eller cider…

    6. Camilla: Å herregud! Tusen takk for en så koselig kommentar. På torsdagen prøvde jeg en hvitvin som heter Nun (tror jeg) og den var veldig søt, og noe jeg likte. Jeg hater de sterke og tørre, det går bare ikke ned… Så ja, tvinger man det i seg er det rett og slett feil vin som du sier. Jeg har en annen vin i kjelleren atm som jeg har fått anbefalt av andre som kan kalles for en nybegynner vin. Den heter Black Tower. Så det skal bli spennende å se om jeg liker den! Men tusen takk for tips også, Camilla! Skal garantert prøve ut disse i håp om at jeg kan kalle meg for en vinelsker (eller en som liker vin, elsker er litt å ta i).

    7. Anonym: Åh, har faktisk prøvd en fra Riesling før men synes den hadde en litt sterk ettersmak så prøve aldri noe mer fra det merke igjen. Men Jeg skal teste ut den du anbefalte meg nå, kanskje jeg liker den 😀

    8. Ida Martine: I KNOW!!!!! Det er så irriterende pga mye penger hadde blitt spart på å bare like øl haha… Jeg tror det å like øl kommer til å bli en evig kamp hos meg. Men det var verre før, for da brakk jeg meg hvis jeg skulle prøve å ta en slurk. Mens nå lager jeg heller grimaser, så litt bedre hahaha…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg