SNAPCHAT LATELY

I løpet av onsdagkveld, hvis alt går som det skal – så er det noe jeg gleder meg til å dele med dere. Noe som kanskje har vært drømmen min lenge, og at det kan skje nå er helt vilt. Litt mer planlegging nå, så har jeg noe jeg kan glede meg fryktelig mye til i 2017.

Det er litt merkelig, men i hele dag har jeg følt at det er tirsdag. Måtte til slutt sjekke kalenderen på mobilen min, og jaggu meg var det mandag dere haha. Uvant å ha så ofte fri fra Urban som jeg har hatt akkurat nå – sier litt når jeg ikke klarer å huske dagene engang.. Med tanke på at det kun er mandag så betyr det at jeg har god tid til absolutt alt, og jeg fikk endelig hentet en pakke på posten som jeg skal vise dere i morgen. Da kommer det nemlig en fin konkurranse jeg skal dele her på bloggen, og dette er noe alle jenter har lyst på – hvert fall de fleste! Frem til da, tenkte jeg å vise dere mine siste bilder fra Snapchat siden jeg er passe aktiv der, vil jeg kalle det. Jeg har fått tilbakemeldinger på at dere liker de gangene jeg legger ut filmer og ikke kun bilder. Så jeg prøver å bli litt flinkere, uten at det skal bli kleint. Etter at jeg åpnet Snapchaten min, så liker jeg denne appen mye bedre og det hadde jeg ikke trodd siden jeg lenge hadde den privat. Jeg bare elsker at dere vil kommunisere med meg der, og jeg prøver så godt jeg kan for å svare dere alle♥

Vil dere følge meg på Snapchat så heter jeg @alohaamad der. Mange tror det er tull, men det står for Alohà Madeleine (hehehe).

Hva synes dere om Snapchat & er du aktiv der?♥

7 kommentarer

Siste innlegg