BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN DEL 4

Mens jeg var på jobben i dag fikk jeg æren av å ha en SnapChat-takeover for Urban Norge, noe jeg ikke er så komfortabel med – men shit au! Det er der “kun” i 24 timer, og så forsvinner det. Første gang jeg har filmet meg selv så mye og snakket til et kamera. Det var ganske kleint, men jeg har fått gode tilbakemeldinger så det var svært beroligende, haha. Ønsker du å se filmene og bildene før det forsvinner på under 24 timer, legg til @urbannorge på SnapChat. Det blir nok ikke siste gangen vi på Urban Moss har takeover!

Den mappen med flest bilder i begynner å bli den så kalte “støgga” mappen min. Der havner alle de uheldige bildene av meg som har blitt knipset av meg selv og alle vennene mine. De får virkelig noen blinkskudd noen ganger, så flotte at de ler og er nødt til å vise meg dem med en gang. Motivasjon til å ta flere bilder, dere! Neida, det er alltid gøy å se på litt uheldige bilder og å kunne le av dem. Det er litt fasinerende å se hvor mye rart man gjør underveis på disse fotoshootene. Jeg synes det er kjempegøy å dele det på bloggen, for man blir veldig perfektsjonist når man tar bilder fordi man er en offentlig person og vil alt alt skal se 100% gjennomført ut. Det er litt irriterende til tider, så i stedenfor å bare dele de flotte bildene, er det greit å få litt useriøse innlegg på denne bloggen også!

Likte dere dette innlegget?♥

11 kommentarer

Siste innlegg