ANTREKK: PINK DRESS WITH BLACK COAT

Altså jeg har gruet meg SÅ mye til å ta antrekksbilder i minusgrader nå som også snøen har lagt seg i Moss. Men jeg trosset været og kuldegradene, og kom meg ned til byen for å knipse noen bilder som Martina hjalp meg med. Dette er et stort sjokk for meg, og må si at jeg er stolt over meg selv. For nå skal dere få vite en ting; Jeg klager sjeldent over ting. Men så fort det er kuldegrader ute, da kommer klagingen min frem og den slutter ikke. Jeg kan ikke noe for det, og så fort jeg har sagt en setning med litt klager i så må jeg bare le fordi det faktisk blir for dumt.

Hvis vi ser bort ifra klagingen min fra i dag, så har jeg en kult antrekk å vise dere. Det er veldig kult for meg, som ellers aldri kler meg i fargen rosa. Og når jeg først har valgt det, velger jeg en rosafarge man ikke kan unngå å se. Jeg er hun jenta som hater rosa, men som kledde seg opp i rosa i dag for første gang på veldig lenge. Jeg og rosa har bare aldri kommet veldig godt overens, selv om jeg ikke kan forklare hvorfor. Da jeg fikk øyet på kjolen fra Fila var det gjort, jeg bare måtte ha den og jeg var nødt til å bruke den asap. Jeg stylet den opp med et helt sort antrekk for å ha fokuset på kjolen. Kåpen jeg stylet den opp med er forsåvidt nå den òg. Jeg trodde ikke jeg skulle like den så godt, men fordi den er oversized, lang og uten belte i hoftene – er det nettopp derfor jeg liker den så godt.

Kåpe fra XX-XY her (sponset) // Kjole fra Fila som også er på salg nå her (sponset) // Sko fra Nly Shoes // Veske fra Calvin Klein // Solbriller fra Quay

Hva synes dere?♥

11 kommentarer

Siste innlegg