NEW PAIR OF BOOTS

Enda en dag med feber er straks overstått, og jeg klager faktisk ikke. Å ha feber er mye bedre om jeg skal sammenligne det med de andre gangene jeg har vært syk. Så er jeg fornøyd med at jeg ikke har blitt smittet av søsteren min som fikk omgangssyken for omtrent 1 uke siden. Jeg låste meg nesten bokstaveligtalt inn på rommet mitt for å ikke møte på hun, søskenkjærlighet dette her! Alt for å ikke bli syk, for det hadde ødelagt litt for meg forrige uke siden jeg faktisk var på en date. Det var det eneste jeg tenkte på, at nå kan jeg ikke bli syk – og det skjedde ikke, thank god.

Sko, sko og mer sko. Hvorfor er det så vanskelig å si nei til sko, kan noen forklare meg dette? Av alt jeg kunne kjøpt meg, så falt det for sko som jeg allerede har plenty av. Unnskyldningen jeg brukte til meg selv for å handle disse med god samvittighet var at jeg ikke har slike sko. Det er heldigvis sant, men jeg er fremdeles usikker på hvor godt jeg liker dem – om jeg skal returnere dem eller ikke. Jeg ønsket de egentlig i svarte, siden jeg liker svart best. Men siden jeg alltid velger svart ellers på sånne type sko, kunne det være litt gøy med en liten forandring. Dette er sko man ikke kan bruke en hel dag, så her må det i så fall planlegges, for jeg klarer ikke å gå med så høye sko lenge. Helt vilt å tenke på at jeg kunne gå med pumps som hadde 13-15 cm høy hel før, mens jeg nå så vidt nailer å gå med noen boots. Kanskje det er på tide å øve seg på dette igjen. Hvis ikke er det bare å rydde i pumps-hyllen min og si farvel til mange par.

Skoene finner du her. – Adlink

Hva synes dere om skoene?♥

16 kommentarer

Siste innlegg