BEIGE PUMA CAP

Det føles nesten ut som om jeg har vært mer ute av huset, enn hva jeg har vært i det. Men det er faktisk motsatt, uansett hvor mye jeg skulle ønske jeg hadde vært mer sosial i dag. Heldigvis har jeg fått gjort det viktigste som måtte gjøres, og det var å reservere bord til meg og jentene mine i morgen på en fin resturant. Jeg fyller nemlig år i morgen, og vil ikke gjøre noe biggie ut av det annet enn å bare samle godjentene for å spise noe godt. Jeg sluttet å feire bursdagen min da jeg var 15 eller 16 år, grunnen var bare fordi jeg liker på en måte ikke å feire meg (???). Kan ikke sette ord på det egentlig, men jeg gjør aldri mest mulig ut av det og droppet det derfor år etter år. Men i morgen skal det bli koselig med en liten feiring, og det gleder jeg meg veldig til. Det er så sjeldent man får samlet alle disse jentene, så i morgen skal det bli kos.

Den nye Puma capsen min har jeg blitt utrolig glad i, og den er bare så sinnsykt kul synes jeg. Fargen er litt hardere enn kun lys beige, men det var vanskelig å få frem den egentlige fargen på bildene, så derfor kaller jeg den for bare beige. Jeg har vært litt frossen i hele dag, så siden jeg tok på meg en hoodie kunne jeg like gjerne sette håret opp i en hestehale så capsen passet til hoodien. Det er så kjipt, for jeg skulle gjerne hatt denne hettegenseren på meg på alle bilder jeg tok, ikke kødd engang. Det er det beste kjøpet mitt fra London noensinne, skulle kjøpt den i alle fargene de hadde på Topshop –  men den tid kommer.

Bomber fra Hype // Hettegenser fra TopShop // Caps fra Asos

Hva synes dere?♥

9 kommentarer

Siste innlegg