#22

Gårsdagen ble så koselig som den kunne blitt. Vi reserverte som sagt bord på resturanten Ro på kvelden, slik at vi tok litt hensyn til de som jobbet stengevakter også kunne bli med på feiringen, inkludert middagen og desserten. Jeg ble så glad og varm i hjertet mitt da venninnene mine overrasket meg med gaver. Litt kliss klass å si, men å få samlet gode venner til en kveld for å feire meg er en gave i seg selv. Det var morsomt og veldig koselig å se hvor godt dem kjenner meg hvis man ser på gavene jeg fikk. Noe av det BESTE jeg fikk var faktisk Uno-kortspillet. Ganske teit å si, men da vi var i Spania i sommer forelsket jeg meg nesten i dette spillet og fant på et eget spill med kortene i Uno. Vi lagde en egen drikkelek for å få fart på sakene og motivere hverandre til å ta en slurk når det måttes med samme heiarop til hver og en av oss. Man skulle aldri trodd en kortstokk kunne lage så mye liv, men det gjorde den haha.

Av alle ting jeg kunne drikke på bursdagen min, bestemte jeg meg for å gå all inn med hvitvin. Jeg gir meg fremdeles ikke, og skal gjøre alt for å finne en vin jeg virkelig liker. Jeg har ikke funnet den enda, og trenger fremdeles hjelp av dere. Kameraet ble lagt litt til side i går, men fikk knipset er par bilder før jeg la det vekk.

Håper dere har en kjempefin lørdagskveld & tusen takk til alle søte lesere som har gratulert meg med dagen♥

Gjorde du noe koselig i går & hva er planene dine i kveld?♥

17 kommentarer
    1. Riesling Feinherb Mosel bør du prøve. Kjenner flere som absolutt ikke liker vin som syns denne var fantastisk god.

    2. Hei.Dette høres kanskje litt rart ut, men må bare si at du har så perfekt jawline!! fyy så fin <3 Gratulerer med overstått!

    3. En vin jeg er veldig glad i er Moselland Riesling Kabinett. Den er ganske søt og frisk, så passer perfekt hvis man vil prøve seg frem med hvitvin 🙂

    4. Gratulerer med dagen som var!
      Haha, jeg har vært der selv og måtte tvinge i meg all slags grusomme viner for å bli vant til smaken. Sannheten er at det tar tid uansett hva du velger, for når man ikke liker vin i seg selv så kjenner man heller ikke stor forskjell på en “god” eller dårlig vin. Det er rett og slett en vanesak egentlig, så det er bare å fortsette til du begynner å like det 🙂 Men har du smakt Cassandra-vinen? Den smaker helt seriøst solbærsaft, men har likevel 13 %. Kanskje ikke det beste valget hvis du vil lære deg å like vin generelt, men den fungerer i hvert fall utmerket hvis du vil ta deg en snurr! Haha 🙂
      Ellers bør du nok starte med de vinene som har litt lavere prosent, fra 10 % og nedover. De smaker fortsatt vin, men er mildere i smaken og geniale hvis man vil bli vant til smaken uten å brekke seg haha. Feks Riondo Pink rosévin er ganske mild i smaken.
      Det tok meg sånn ca 3 år, men nå elsker jeg vin 😀

    5. -: Åh, tusen takk! 😀

      Herregud, jeg ELSKER at dere skriver om vin til meg. For det er så interessant og noe jeg virkelig vil like. Jeg har uten tvil forstått at det vil ta tid å like vin, for jeg lager alltid en grimase etter første sippen, hahaha. Klarer ikke å skjule det heller! Jeg har ikke smakt Cassandra vinen som du nevner – så kanskje jeg bør prøve den, verdt et forsøk. Tusen tusen takk for gode råd, skal prøve ut disse vinene!

    6. Madeleine: Jeg har smakt noen fra Riesling før, og de har jeg faktisk likt. Bare synd jeg ikke spurte om selve navnet, kanskje det er den du nevner! Tusen takk for tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg