KJOLER TIL JULEBORDSESONGEN

// Innlegget inneholder adlinks.

Energien min har vært borte de siste dagene, vet ikke hvor den har tatt veien men jeg vil ha den tilbake asap. Så for å få tilbake energien min har jeg prøvd å rydde det sinnsykt rotete rommet mitt, for å sjekke om det har tæret på energien min. Føles allerede bedre ut, men etter hva jeg tok i dag har jeg vært litt rolig av meg. Jeg dro ned på helsestasjonen i dag formiddag for å få tatt den viktige sprøyten HPV som er mot livmorkreft. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt, og den er så ufattelig viktig å ta at jeg må bare nevne det til dere. Det er faktisk 70% kvinner som blir rammet av dette i løpet av livet sitt. Dette fant jeg ut senest rett før jeg skulle ta sprøyten og forstod først det virkelige alvoret da. For oss som er født etter 1991 får disse sprøytene gratis på helsekontoret, dette er en sprøyte du må ta 3 ganger for at den skal vare. Derimot påfører det kostnader for dere som er født før 1991, prisen ligger på 1300kr per sprøyte som betyr 3900kr for alle 3. Jeg synes dette er helt idiotisk eller med andre ord urettferdig, men de har nok sine grunner.

Jeg har vært på farten i hele dag, og lot kameraet ligge igjen hjemme for å heller planlegge et etterlengtet innlegg. Det er greit å være tidlig ute med å skaffe seg julebord kjolen, siden den sesongen straks er her! Derfor siden jeg er en jente som elsker å pynte meg med kjole når det først dukker opp en anledning til det, så tenkte jeg å vise dere noen fantastiske kjoler jeg gjerne skulle hatt til julebordsesongen selv. Forhåpentligvis faller de i smak hos dere også!

♦DEN LANGE♦

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

♦DEN KORTE♦

7 HER //  8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

Hva synes dere?♥

13 kommentarer

Siste innlegg