BED SELFIES WITH A NEW LIPSTICK COLOR

Assa jeg tok på alarm på mobilen til 09:30 i dag, bare for å se hvor mye lyst jeg hadde til å stå opp tidlig på en fridag. Det endte med at jeg lå i sengen i 2-3 timer før jeg i det hele tatt kom meg til badet. Jeg er garantert et b-menneske, men jeg kan til tider like å være a-menneske. Jeg har perioder hvor jeg elsker å stå opp tidlig for å få gjort mest mulig ut av dagen, mens i dag for eksempel da jeg ikke har gjort noe så er det greit å sove lenger synes jeg. Jeg hadde sikkert stirret i veggen og tenkt “skal det bli kveld snart?” om jeg hadde stått opp tidlig i dag. Heldiggvis fikk jeg noe å gjøre, så jeg sminket meg ikke for ingen grunn. Jeg er sånn at hvis jeg har sminket meg, og ikke skal noe – da er det waste of makeup og da angrer jeg sykt, noen som er enige der?

Før jeg skulle en tur til byen for å handle noen få gaver til helgen, så knipset jeg noen selfies med den nye leppestiften min fra Mac. Jeg fikk for litt siden en tilfeldig pakke hvor jeg fikk en sample prøve fra Mac, hvor jeg kunne teste ut en ny leppestift og den falt i smak. Den heter Strip Me Down, og er en kjempefin brunfarge på leppene synes jeg. Jeg bare elsker å ha brune lepper, så flaks at det ikke kom en annen crazy farge i posten. Jeg vet ikke om jeg er paranoid eller hva som er greia, men jeg synes leppestiften skifter farge etter noen timer. Den blir mørkere, og ikke like lys som det den er på bildene under. Det er nesten så jeg bør få noen andre til å prøve den, bare så jeg får bekreftet dette, haha.

Kunne du brukt denne fargen selv?♥

13 kommentarer

Siste innlegg