BASIC BUT STILL NOT BASIC

Osloturen i går gikk kjempefort, og begge ble overrasket over hvor lenge vi brått hadde vært her. Med tanke på at vi regnet med at det bare ville ta noen få timer. Heldigvis, før vi dro hjemover igjen så rakk vi å være litt turister som tok bilder utenfor slottet, gikk igjennom julemarkedet og tittet litt på klær i Karl Johan. Jeg føler meg alltid som en drittunge i Oslo, fordi jeg blir gira på den minste tingen jeg ser. Så dere kan tenke dere hvordan jeg var da vi gikk igjennom gatene med alle bodene hvor det luktet jul og bare helt fantastisk. Jeg ville kjøpe alt det gode jeg så, men er litt glad for at jeg klarte å si nei til alle fristelsene. For til slutt var det en fristelse jeg ikke klarte å si nei til og den fant jeg inne på Weekday. Jeg skulle så gjerne bodd inne i det lokalet fordi det er så fint. Tenk å sovne til noe så pent, og våkne opp til noe som er like pent. Haha, neida herregud nå er jeg teit.

Det har ikke vært èn gang jeg har vært innom den butikken uten å ha funnet noe fint. De har alt det enkle alle vil ha, og har det lille ekstra mange ønsker å ha i skapet sitt. Jeg fant en helt amazing hettegenser som jeg bare måtte prøve med en gang, og falt ganske hardt for. Den er ganske basic, men likevel ikke basic på grunn av den fine fargen. Denne shoppet meg med god samvittighet, for jeg angrer aldri på kjøpene mine når det gjelder kosegensere. Kun fordi sånne gensere trenger vi alle, vi har godt av dem.

Hva er deres siste innkjøp?♥

23 kommentarer

Siste innlegg