MEETINGS AND PLEASURE

Planen min i går var å knipse så mange bilder jeg bare orket mens jeg var i Oslo. Men helt siden jeg kom inn dit, var det fullt kjør og litt annet fokus enn å knipse bilder. Jeg hadde et veldig viktig møtet med sjefen min på Side2 og forhåpentligvis noen fremtidige samarbeidspartnere på Skøyen. Jeg var så spent og nervøs før jeg gikk inn døren for jeg visste ikke hvordan dette skulle gå. Jeg liker å ta ting med åpne armer, uten å ha noen høye forhåpninger til hva som kan skje slik at jeg ikke blir skuffet. Denne gangen ble jeg skikkelig glad og følte jeg bare kunne være meg selv 100%, for det er veldig viktig for min del. Og ekstra koselig når dem føler du passer inn i det de står for og reklamerer for. Så lesere, følg med neste uke – så ser dere et av mine nye samarbeid. Jeg gleder meg så mye til å få startet dette, og jeg krysser både fingre og tær på at dette kan bli et langsiktig samarbeid. Jeg skal inn til Oslo neste uke for et annet spennende møtet, så håper flaksen er på min side nå.

Det er torsdag og jeg er dritskuffa over meg selv for innsatsen jeg har lagt inn for denne dagen. Jeg skulle opp tidlig for å trene som jeg ikke har gjort på uker, eller måneder (?). Jeg droppet det for å sove videre. Jeg har kommet i en sånn dvalemodus som jeg ikke kommer meg ut av like lett som jeg trodde. Det tok meg mange timer før jeg endelig kom meg ned til treningen og fikk ut energien min. Så jeg har kommet ut av dusjen først nå etter styrkeøkten, dere kan derfor se for dere hvor mange timer jeg faktisk har kastet bort på å bare komme meg ut døren.

Denne helgen er det jobbhelgen min på Urban. Det er lenge siden jeg har knipset bilder mens jeg har vært på jobb, så kameraet ligger til lading og skal bli med meg på jobben i morgen!

Denne jakken har jeg forstått at flere av dere elsker, og jeg kan se hvorfor. Dere finner den på Urban i grønn og svart.

Har dere gjort noe mer innholdsrikt enn meg i dag?♥

9 kommentarer

Siste innlegg