ANTREKK: BASIC ON A MONDAY

Planene mine for denne dagen var nada, for å si det rett ut. Men siden det er noen ansatte på jobben som er syke, stilte jeg opp til stenging på Urban i dag. Det er alltid kjekt med litt ekstra penger i lommen, så fikk jeg hvertfall kommet meg litt ut døren også. Jeg bestemte meg derfor å få tatt 2 fluer i en smekk, å ordne meg litt til å ta antrekksbilder før jeg skulle på jobb. Jeg brukte nærmere 1 time for å finne noe basic som jeg kunne ha på meg til en av mine favorittkåper fra Vivikes. Grunnen var faktisk fordi jeg ikke fant bukser uten hull på knærne, så det fikk meg til å forstå at jeg må kjøpe meg nye bukser uten hull. I tillegg ville jeg prøve 3 boyfriend jeans jeg hadde liggende i skapet, men de kom seg ikke over lårene mine dessverre. Så der har jeg enda en unnskyldning til å kjøpe nye bukser.

Joggebuksen jeg har på meg i dag har jeg fått så mange meldinger om på Snapchat, og dessverre må jeg fortelle dere at den er 2 år gammel. Så jeg tviler på at den fremdeles finnes i butikk… Jeg hadde glemt hvor behagelig den er, og hvor fin den er til å bruke til hverdags. Det ble derfor en veldig basic styling av antrekk på meg i dag, siden jeg ikke hadde så mange overdeler som gikk til buksen. Da var det like greit å bare kjøre på med hvit t-skjorte og hvite sneakers – det som aldri slår feil.

Kåpe fra Vivikes // T-skjorte fra Urban // Bukse fra BikBok // Sko fra Nike // Solbriller fra Quay // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?♥

26 kommentarer

Siste innlegg