THE PERFECT CHRISTMAS GIFT

// I samarbeid med Kygo Life.

Jeg er SÅ glad for å endelig kunne introdusere dere til mine nye samarbeidspartnere, Kygo Life. Dette er nok et av de kuleste samarbeidene, og ikke minst et av samarbeidene jeg var vært mest gira på. Jeg er kjempefan av Kygo og musikken han lager, så å kunne være med på å fronte det han har skapt er ganske kult. Å kunne teste ut produktene fra Kygo Life har hittil vært over mine forventninger og jeg skal nå fortelle dere hvorfor. Da jeg var på møtet i Oslo fikk jeg prøve produkter, og kjenne ordentlig på stoffet som er blitt brukt. Man kan kjenne at dette er kvalitetsmaterialer av blant annet bambus viskose, økologisk bomull, merino-ull og skinn. Kolleksjonen har en rød tråd i seg, som gjør at alle produktene passer inn fordi det er et stilrent design – som gjorde det enkelt for meg å takke ja til.

Julaften er rett rundt hjørnet, og ikke jeg er ikke halveis med julegavene enda som er ganske krise her i gården. Jeg har forstått at det er mange andre som ikke har kommet godt i gang med handelen enda, og da tenkte jeg å komme med ikke bare ett, men to julegavetips til dere. Jeg har funnet mine favoritter allerede, og disse finnes blant annet i Urban butikker rundt omkring i Norge.

♦Manilla Wool Baseball Cap♦

Denne capsen ga meg så mye følelser, og grunnen er ganske sjarmerende sånn egentlig. Da jeg var liten kledde moren min meg alltid opp i bukser i samme stoff som det er på denne bremmen, og selv om jeg kanskje hatet de buksene så elsker jeg capsen. Det stoffet gjør capsen unik, og får det lille ekstra som jeg falt for. Produktet finner du her.

♦A7/ 800 Bluetooth Headphones♦

Disse får man skyhøye forventninger til når man ser prisen, og fordi man vet hvem som har produsert disse. Jeg har trolig nok skaffet meg tidenes hodetelefoner som gir en fantastisk klar lyd og en helt amazing kvalitet. De sitter kjempegodt på og når man trykker på play så er det som om man kommer inn i sin egen musikkboble. Disse kan du koble til via Bluetooth om du ønsker, hvis ikke kan du velge å bruke aux-kabelen som følger med. Det absolutt beste med disse tror jeg må være varigheten på 23 timer (!!!) Jeg måtte så klart be faren min teste dem siden han er hodetelefon-spesialist, som jeg liker å kalle han siden han alltid har likt hodetelefoner. Han ble vel mer overrasket enn meg på hvor bra lyden var, og med det kan jeg fortelle dere at disse er verdt hver eneste krone. Produktet finner du her.

Har du sjekket ut kolleksjonen til Kygo & hva synes du?♥

14 kommentarer

Siste innlegg