INGLOT MAKEUP

Jeg sov så sinnsykt godt i natt, og våknet opp før alarmen på iPhonen ringte – da vet du at søvnen var bra. Det første jeg gjorde var å ta meg et drops fra den store glasskålen jeg kjøpte i Sverige. Besteforeldrene mine pleide alltid å kjøpe disse, så jeg måtte bare kjøpe den selv siden det minnet meg om dem. Så hver gang jeg ser på fruktdropsene, tenker jeg på dem. Med tanke på at jeg skulle stenge på Urban med sjefen i dag, måtte jeg kjappe meg opp på Posten for å hente noen siste julegaver jeg hadde bestilt i tillegg til en kjole jeg kjøpte på Asos som dere skal få se i morgen. Blant det jeg hentet, hadde bestillingen min fra Inglot kommet i postkassen – som bare gjorde denne starten på dagen amazing.

Jeg har skjønt at ikke så mange er kjent med sminkemerke Inglot. Jeg var det ikke før i sommer, men etter jeg testet ut noen matte lipglosser derfra ble jeg solgt. Dette er farger som sitter på leppene i nærmere et døgn, uten at du trenger å fylle på noe. Heaven on earth, yes!! Disse tester heller ikke på dyr, så det er litt ekstra godt å vite. Jeg mistet dessverre en av favorittene mine, og gud vet hvor den er hen nå… Så derfor var det på tide å bestille opp noen nye farger, og de jeg endte opp med er så pene. Jeg er veldig glad i brune toner på leppene, og disse var spot on. Skal ta på en av dem i morgen, så da får dere sett resultatet da. Det lå en liten overraskelse sammen med lipglossene mine, og der fikk jeg et sparklink dust i gull som jeg gleder meg til å prøve ut.

Har du hørt om Inglot?♥

6 kommentarer
    1. Åååh, vurdert å prøve det ut lengd men alltid holdt mej til Mac, Hehe.
      Ka side bestille du det fra??

    2. Johanna: Samme her… Prøver å komme meg litt vekk fra MAC nå siden de tester på dyr og jeg har shitloads med leppestifter derfra. Jeg bestiller fra Inglot.no faktisk, leveringstiden er kjemperask 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg