UKEN SOM HAR GÅTT

Vinneren av junkyardkonkurransen ble W! Gratulerer så mye til deg. Du vil bli kontaktet veldig snart.


Ukens tanke: Jeg har så mange fantastiske mennesker rundt meg om dagen, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Å vite at folk bare vil deg godt, det er en følelse det ikke går an å beskrive, man føler seg bare så sykt heldig. Man begynner nesten å fundere på hvordan det kan ha blitt så her bra.

Ukens opptur: Jeg nærmer meg endelig slutten på alle julegavene, and it feels so good. Jeg har aldri vært så sent ute med julegaver, og det kommer ikke som et sjokk hvis jeg har glemt noen nå faktisk. Jeg stresser som bare pokker om dagen med generelt alt, haha.

Ukens nedtur: Da kunder på Urban spør om vi får inn visse produkter i 2017 og vi forteller dem den vonde nyheten om at Urban Moss skal legges ned. Det er så jævlig vondt å vite at arbeidsplassen min i over 3 år skal bli borte, og ikke eksistere i byen min lenger.

Ukens sang: The Weeknd – Party Monster. Jeg føler meg så sykt fet hver eneste gang den spilles av, dunno why.

Følg meg gjerne på spotify: Maddepe_94 – Jeg har 4 forskjellige lister med forskjellig type musikk, så tror nok en av listene vil falle i smak♥

Ukens avhengighet: Deodorant. Jeg svetter som en gris på jobben, og takk Gud for at deodoranten hvertfall får meg til å lukte godt.

Ukens person: Ingen andre enn min kjære pappa. I mange måneder har han vært den personen som har hjulpet meg masse med bilder til bloggen. Spesielt den siste tiden hvor det har vært veldig viktig for meg, har han stilt opp hver eneste gang. I tillegg er han typen til å ringe meg for å si “Har du blogget enda? Når legger du ut bildene på bloggen?” kun så han kan være en av de første for å sjekke de ut. Og dere, han er en flink fotograf?!

Ukens mat: Søtpotet fries med aioli fra Moments. Jeg vil så sykt være et sunt forbilde til dere, men sorry ass. Lunsjen min hver eneste gang jeg jobber på Urban består av fries med aioli.

Ukens lættis: Når du er på byen og har blitt sjekket opp av 2 stykker du bare ikke er keen på. Så står du på dansegulvet med jentene dine og trenger ekstra beskyttelse fordi de skviser seg forbi folk på dansegulvet mens de stirrer deg ned for å komme seg bort til deg. Jeg ble dratt i alle kanter for å komme meg unna, et mirakel at jeg ikke har noen blåmerker på armene.

Ukens flause: De sykt irriterende, unødvendige og flaue klippene som blir delt på Facebook som har soundtrack over med orgasmelyder som jeg bare MÅ se i offentligheten blant mange mennesker. Jeg lærer heller aldri da, kanskje begynne å sjekke kommentarene på klippene før jeg trykker.

Ukens throwback: Min crazy fjortisperiode hvor jeg var mer gutt enn jente. Jeg prøvde seriøst så hardt for å bli en av gutta. Eide ikke en eneste g-streng, kun Bjørn Borg boksere og elsket å vise det til alle. Men jeg er faktisk litt stolt over meg selv at selv på den alderen, ga jeg fullstendig faen i hva andre syntes om stilen min. Helt vilt hvor mange som kritiserte den, men hadde det ikke vært for den stilen og de klærne i XXL hadde jeg ikke endt opp her jeg står i dag.

Likte dere dette innlegget?♥

38 kommentarer
    1. Når det gjelder den stilen du hadde, så var jeg akkurat lik på akkurat samme tid som deg. Husker jeg leste bloggen din og var så lykkelig for at det fantes andre jenter som ikke likte trange klær. Eneste forskjellen var vel at jeg hadde kort hår og ble tatt for å være gutt hele tida 😅
      Det jeg mener å si er TUSEN TAKK for at du er den du er og var den du var da. Så sykt opp til deg før, og det gjør jeg enda.

    2. W: Oh my, det er nesten så jeg vil si at jeg elsker deg – men jeg kjenner deg ikke så må roe ned litt. Men TAKK for at du delte dette med meg.

      Helt ubeskrivelig å høre at noen ser opp til meg, det setter jeg virkelig pris på<3

    3. Haha! Tenk at jeg har fulgt med på bloggen din helt siden “fjortis” perioden din! Og jeg digger deg enda😍

    4. Haha husker at klesstilen din den gangen var noe av det jeg likte best med deg! Prøvde å finne likedan klær osv, selvom det ikke passet meg i det hele tatt. Synest fortsatt den dag i dag at du var utrolig kul, men du har enda bedre stil nå 😀

    5. Guro: Hahahaha smiler som bare pokker nå. Blir så glad av å lese dette, fordi det viser at jeg fremdeles har noen fantastiske følgere <3 Tusen takk!

    6. Da jeg oppdaget bloggen din var det denne stilen du hadde, og jeg digget den sykt mye! Var noe med den som bare var utrolig kul, haha! Ble også glad da du la ut den blå tskjorta på bildet for salg og jeg fikk kjøpe den! Den er godt brukt, haha :’)

    7. ELSKET klærene og stilen din! Eneste grunnen til at jeg begynnte lese og følge med på blogg var deg og din blogg. Men du er fortsatt like stilig og moteriktig, så all credz til deg!! <3

    8. Åhhh er det noe jeg digger med deg så er det nettopp det at du ALLTID har vært deg selv. Og jeg kjenner meg så uendelig mye meg igjen i deg, da jeg var AKKURAT slik selv – og er vel derfor jeg har fulgt deg siden den tiden også! Stolt av hvor langt du har kommet med alt, og følger deg gjerne i mange år til – fineste du <3

    9. husker jeg kjøpte noen vanssko, bare fordi du hadde dem! Digger deg, du må alltid være den du er!

    10. Husker også fjortiss perioden din, og jeg prøvde serr å kopiere stilen haha!! Synst du var såå kul og elsket at du ikke var “typisk” jente, noe ikke jeg heller var hehe:)) Kjøpte meg faktisk loangboard, etter at du tok bilder osv av at du sto på det #copycat Du har all grunn til å være stolt over hvordan du så ut og kledde deg, for du og det var konge!! <3

    11. Hahah åhh, husket at jeg leste bloggen din på den tiden! I et hav av rosablogger så synes jeg du var utrolig kul og et godt forbilde som turte å kle deg og være akkurat som du ville!

    12. Vårin: Hahaha seriøst!!!! Hvor gøy 😀 Ganske kult at du faktisk kjøpte deg longboard, det er noe jeg digger så sykt enda – men er blitt pinglete etter jeg slo meg helt sinnsykt…

      Tusen takk for gode ord <3

    13. Ææ har faktisk fulgt bloggen din siden “fjortis” perioden din! Bare vært litt dårlig med og kommentere..
      husker du var mitt største forbilde og jeg ble så glad når jeg så at du gikk i alle de fargerike og store klærne, jeg ble så glad se noen andre gå med slike klær istede for de tettsittende klærne. Var akuratt slik selv. Digger deg madde❤

    14. Synnøve: Åh, tusen takk! Det er koselig at du legger igjen en kommentar nå, blir så glad <3 Jeg har ikke helt klart å gå med tettsittende ting enda, men stramme jeans klarer jeg - en start i hvertfall haha!

    15. Hadde samme stil som deg før; XXL -tskjorter, -gensere og -skjorter, snapbacks og joggebukser. Sist ut av alle venninnene mine til å bruke string. Det var så utrolig herlig å lese bloggen din for da følte jeg at jeg kunne relatere til noen.

    16. Hahah, det med byen er så fælt! Hvor var det du var? er det et sted å anbefale? Er som oftest ute i Fredrikstad men vil prøve ut Moss snart’

    17. Anonym: Haha I KNOW!!!! Man vil liksom ikke være frekke mot dem, og fordi man er snille så tar dem ikke et hint… Jeg var ute på LUX i Moss, det er det stedet man drar ut hvis man skal ut i Moss sånn sett. Jeg synes personlig at Fredrikstad er bedre, fordi det er mer variasjon og nye mennesker der faktisk 🙂

    18. Herreguuuud jeg husker jeg begynte å lese bloggen din da du hadde sånn stil! Husker jeg syns det var så skamkult. Rareste er jo at NÅ ser jeg på stilen din, og jeg tenker enda på samme måten – RÅKULT! 😀 Åhh

    19. Haha! husker jeg begynte å lese bloggen din pga den stilen, var så gøy å se det var flere jenter der ut som likte å kle seg sånn!

    20. Jeg husker faktisk du hadde sånn stil! Hehe, gøy! Jeg husker også at du kommenterte på bloggen min for herrens mange år siden, at du syns han ene kompisen min som jeg hadde lagt ut bilde av hadde sykt fet jakke. Det var ei boblejakke i all verdens med farger! Kan du ikke legge ut flere bilder av deg selv fra den tiden? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg