SEE YOU NEXT WEEK

Åååh, det er så fantastisk godt å vite at jeg har fri fra jobben resten av uken. Jeg kan bare gå rundt og glede meg som bare pokker til julaften nå, uten mer stress. Forrige uke, denne mandagen og tirsdagen har det vært fullstendig kaos på Urban, kunder shopper som galinger. Dette kaoset har vært så morsomt å være med på, det er crazy hvor godt man takler dette julestresset på jobben. Det er nesten så jeg skulle ønske jeg kunne jobbe hele denne uken siden det har vært så flotte kunder innom og generelt gode dager i butikken. Selv om jeg har fri resten av uken, er det planer helt frem til julaften nå og det er gøy. Jeg skal inn til Oslo i morgen og forhåpentligvis kan jeg få litt ekstra julestemning, kanskje finne de siste julegavene jeg mangler til mamma. Det skulle visst bli vanskeligere enn man skulle trodd til den dama der. Gikk fra å ville ha alt ellers til å ville ha nada nå i jula. 

Jeg blogget jo om de nye leppestiftene fra Inglot her om dagen, og jeg har fått testet ut begge nå! Jeg er kjempefornøyd, men har ikke helt enda funnet den riktige fargen eller den jeg egentlig er ute etter. Jeg ønsker en uten orangeskjær i seg, og den jeg har på leppene i dag (fargenr 36) er det litt orange i. Av disse to jeg har prøvd nå, så er fargenr 37 favoritten – den er som Stone fra MAC.

Overdelen og skjorta er fra Urban.

Er dere ferdige med julegaveshoppingen & har dere noen tips til hva jeg kan kjøpe til en mor som ikke finner noe hun vil ha?♥

18 kommentarer
    1. jeg har også fri resten av uken, gleder meg til helgen 😀
      mangler bare to gaver så er jeg ferdig, de blir nok kjøpt inn i morgen eller på torsdag!
      du kan jo gi henne et gavekort kanskje? så kan hun kjøpe det hun vil selv 🙂

    2. Hellu!
      I år var det fort gjort med julegavene, dette til tross for at jeg fikk ansvaret med å finne julegaver til fetterne mine.. Så vanskelig det er å finne gaver til gutter, enklere med oss jenter!
      Mams og jeg har bestemt oss for å droppe julegaver til hverandre i år. Vi skal heller i løpet av 2017 finne på noe sammen, typ helg i Oslo med teater/Konsert e.l. Anbefaler opplevelse-gave;) Et gavekort til et teaterstykke/Stand up/kino el en spatur.

    3. åå du er så utrolig nydelig, og så flink til jobben din! Men jeg lurte på hvor den hvite buksen du bruker i det innlegget om den gule genseren, hvor den er fra? Og når du bruker flytende foundation, hvilke bruker du da?
      Ha en riktig fin dag, og en god jul <3

    4. Duftlys og sjokoladekonfekt eller trøfler<33 det gir jeg, + en sånn pølse man deler opp i mindre biter og serverer, rødvinspølse.. er mye bedre å gi noe de kan kose seg med, enn ting de egt ikke har plass til eller trenger i hus!

    5. åå, du er så skjønn!<3
      Ble nettopp ferdig med gavene, godt å få det i boks, så kan man bare slappe av og kose seg de siste dagene før jul 😀

    6. Jeg synes orangeskjær er kjempefint! Når man har brune øyne, brunt hår og brun hud kan brun leppestift bli litt mye brunt, da er det mye freshere med en farge som har noe annet i seg 🙂 Jeg har samme farger som deg, og det som ser superbra ut på meg er leppestifter som dior diorific 023 (mørk rosarød-farge) også bruker jeg teddy velvet over. Det blir liksom teddy velvet med et hint av rosarødt, ganske nøytralt og ikke sterk farge i det hele tatt sammen. Jeg er dårlig på å forklare, men prøver du denne kombinasjonen kommer du seriøst aldri til å gjøre noe annet.. haha 🙂

    7. Anonym: Ååh, hvor glad jeg ble av å lese denne kommentaren egentlig – shit. Synes det er så koselig med de som tar seg tid til å svare på slike ting. Velvet Teddy er en absolutt favoritt hos meg, og vil veeeldig gjerne finne noe ala den fargen i disse Liptint leppestiftene fra Inglot. Men klarer ikke å sette ord på fargen Velvet Teddy er!!! Som du skriver skal jeg teste ut denne kombinasjonen som du foreslo, kanskje jeg eeeelsker det 😀

    8. Angelica: Åh, tusen tusen takk! Den buksen er fra TopShop, heter Joni Petite – eeelsker de buksene, skulle gjerne hatt flere enn de jeg allerede har. Jeg bruker foundation pudder fra bareMinerals. Elsker det!!!! Jeg takler ikke flytende…..

      GOD JUL <3

    9. EB: Åh, så sykt digg!!! Haha absolutt enig med at til jenter er det så sinnsykt lett i forhold til hva det er med gaver til gutter… Åh, for en koselig plan! Jeg har droppet julegaver selv med noen av mine venninner siden vi skal på årets reise i 2017, så kan vi heller kose oss EKSTRA mye på tur da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg