IT’S CHRISTMAS EVE

GOD JUL ALLE SAMMEN♥

Jeg startet dagen min 10:00 for å ha god tid til å fikse meg og gjøre meg klar, slik at jeg kunne se på julefilmer frem til vi skal videre. Vi skal feire julaften hos mommo (som alle kaller hun) og det kommer til å bli så koselig. Familien våres er ellers veldig splittet, så mens noen har fullt hus denne dagen er det for vår del ganske lite men koselig. Mommo har en så vannvittig fin utsikt hos seg, så jeg gleder meg til å sjekke den ut i kveld hvor tusenvis av lys er tent. For å ikke glemme ALL den gode maten vi kommer til å spise i kveld, oh my god. Denne dagen har jeg ventet så lenge på, og endelig er den her. Jeg kommer til å spise til jeg nesten må kaste opp, for jeg er så glad i julemat at jeg ikke klarer å stoppe å hive innpå.

Jeg har dessverre åpnet 2 gaver allerede…… Jeg klarte ikke å dy meg, jeg blir som en liten drittunge når det er gaver foran meg. Så to julegaver er åpnet, mens flere venter i bilen og under juletreet. Vi drar rundt 15:00 tiden, og frem til da må jeg bestemme meg for hvilken kjole jeg skal gå for. Jeg har 2 pene og enkle kjoler å velge mellom, den ene er fra Nelly i svart som er tettsittende mens den andre er fra Asos i hvit med litt ekstra pynt på. Så det er to helt forskjellige kjoler, som faktisk gjør det vanskeligere – så jeg trenger deres hjelp rett og slett!

Jeg håper dere får en fantastisk feiring i dag med deres nærmeste og spiser all den julematen dere bare måtte orke!

Hvilken kjole stemmer dere for?♥

21 kommentarer

Siste innlegg