V FOR VAGINA

Til mine kjære samarbeidspartnere så må jeg bare beklage for humoren min på forhånd. Jeg har vel vært i samarbeid med IvyRevel i nærmere 2 år nå, uten faste avtaler hvert år. Det har vært litt mer fritt akkurat her, og det har fungert for begge parter. Siste nytt fra sponssiden så har jeg fått plukket ut noen favoritter fra hjemmesiden deres, og det er så vanskelig å velge ut topp 3 blant så mange fine produkter. Men for min del er det viktig å se etter de tingene jeg kan sette et eget preg på, som for eksempel denne bomberen. Den “V” står for Victory, men for min del kunne det like gjerne stått for vagina, og sånt finner jeg artig. Jakken tok jeg i størrelse small og jeg kunne faktisk kanskje tatt den i medium. Jeg elsker å bruke hettegensere under bomberjakken, så heldigvis funket det bra med en størrelse mindre i denne. Fargen på jakken er så unik at med tanke på alle bomberjakkene jeg har i skapet, er det denne som skiller seg mest ut.

Dette innlegget skulle egentlig være fullt av antrekksbilder, men det er en helt vannvittig storm ute at jeg ikke klarte å knipse bilder. Jeg rakk å knipse noen inntil en vegg i håp om at det blåste mindre der, men hadde ikke så flaks. Minusgrader, storm og bloggshoot ute er en forferdelig miks. Jeg ble så obsessed med det antrekket jeg brukte i dag, at antrekksbilder i disse plaggene kommer ut på bloggen om ikke lenge, det lover jeg dere.

Jeg har en rabattkode som gir dere 10% ekstra det store vintersalget hos IvyRevel. Så bruk koden “MADDEP10” for å spare litt ekstra cashhh♥

Jakken er sponset og den finner du her. Den er på salg!

Hva synes du om jakken?♥

9 kommentarer

Siste innlegg