I’M SPEECHLESS

Ahh, jeg er skikkelig moody i dag av de verste grunnene. Det er to ting man kan mikse sammen for å forvandle meg til satan, og det er at det er kaldt og at jeg er sulten. Disse to tingene har irritert meg i hele dag, og det er nesten gøy å se meg selv klage så mye til meg selv. Ikke ofte, men i dag er jeg drittlei meg selv haha. Heldigvis fikk jeg en liten økt på rommet da jeg skiftet på sengen, ryddet i skapene og endelig fikk lagd maten jeg har ventet på i hele dag. Nemlig mine hjemmelagde gratinertepoteter. De står fremdeles i ovnen og er ikke ferdig før om 30 minutter, så ja – jeg er egentlig litt moody enda på matfronten heh. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves og hvertfall ikke når det er snakk om denne retten.

Uansett; Poenget med dette innlegget er egentlig å dele et av de flotteste tegningene jeg har sett. Det er første gang jeg har opplevd å bli tegnet digitalt, og jeg er nærmest tom for ord, målløs. Alt av detaljene stemmer. Det er så gøy, samtidig sjokkerende at noen finner det interessant å tegne meg. Det er det som gjør meg så utrolig glad. Jeg vil derfor takke så mye for denne tegningen, jeg setter stor pris på dette. Noen av dere er så dyktige at dere fortjener å høre det over sosiale medier, spesielt deg Ingrid. Sjekk gjerne ut instagrammen hennes @ingridhbergersen. Der viser hun også videoer av hvordan hun tegner digitalt, just love it!♥

Hvor dyktig er ikke hun? – Og er dere flinke til å tegne uavhengig om det er digitalt eller ikke?♥

15 kommentarer
    1. Like vakker tegnet som i virkeligheten. Du er helt nydelig uansett, og stilen din er til å dø av. Har et ord som kan beskrive deg, Madeleine og det er Perfekt.

    2. Kan jeg spørre hva som skjedde med vekta de? Hvorfor gikk du så drastisk opp? Jeg trodde du var naturlig tynn og hadde en stabil vekt.
      Spør fordi jeg prøver å gå ned i vekt, og er veldig nysgjerrig på sånt fordi jeg har et stort ønske om å bli tynn. Er vel normal, men vil liksom ha synlige muskler osv.

    3. Et spørsmål litt utenom innlegget; hva ser du for deg når du tenker en perfekt/idealkropp i forhold til størrelse og former (syltynn/formfull etc)? 🙂 Ikke at du nødvendigvis bare syntes en type kropp er fin, en om du tenker på det første som dukker opp i hodet ditt når du tenker idealkroppen 🙂

    4. Sofie: Hei!! For meg er den perfekte kropp en med former, uavhengig av hvor mye former egentlig. Jeg har vært tynn som en flis, og det er ikke et sted jeg vil være igjen og jobber derfor mot en mer formfull og sunn kropp 🙂

    5. Charlotte: Hei Charlotte! Klart du kan spørre om dette.

      For meg og sikkert hele verden så er det ikke normalt å veie 41 kg. Det var det jeg veide da jeg var tynnere enn dette, og det var helt jævlig. Jeg gikk ikke drastisk opp i vekt, jeg jobbet med det i et halvt år. Jeg var unvervektig, og det var ikke sunt i det hele tatt. Jeg fikk en realitycheck da jeg ble singel om at jeg måtte hjelpe meg selv og komme meg på bena igjen. Og derfor valgte jeg å legge på meg 15 kg for å ikke føle meg som en 22 åring fanget i kroppen til en 14-åring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg