ANTREKK: MILITARY WINTER

For noen dager siden takket jeg ja til et intervju med Byavisen her i Moss. Det er maaange år siden sist jeg har takket ja til å bli intervjuet siden jeg har vært usikker, redd og pingle faktisk. Så har jeg takket nei siden jeg ikke hadde det så bra før, og det derfor ikke passet med et intervju. Derfor – nå som det ikke kunne vært noe bedre, da var det nesten skjebnen at det dukket opp en forespørsel om akkurat dette. Intervjuet handlet om temaet forbilde, som betyr veldig mye for meg den dag i dag. Det er så betydningsfullt ord, og derfor noe jeg mer enn gjerne takket ja til å bli med på. Jeg linker gjerne opp til artikkelen/ deler den med dere her på bloggen da den er publisert. Litt av en start på 2017, I like it♥

Antrekket i dag var ikke planlagt i det hele tatt. Det var litt sånn antrekk-i-siste-lita-antrekk, men det endte opp med å bli et nytt favoritt antrekk hos meg. Jeg kommer uten tvil til å ha samme style litt senere, men med litt andre farger og hoodies. Forhåpentligvis noen andre stilige boots også, som jeg fikk i julegave av fammen. Men de må jeg gå inn før jeg klarer å bevege meg utendørs med dem. Det ser ut som en rakett er fyrt opp i rumpa på meg, haha. Jeg har lagt merke til at jeg har fått en greie for cropped hoodies med t-skjorter og gensere under. My kind of layers!! Jeg får bare ikke nok av det, og enda bedre – nok en grunn til å gå med hoodies.

Jakke & hoodie fra BikBok // Genser fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Henry Kole // Veske fra Calvin Klein // Choker fra GinaTricot

Hva synes dere?♥

25 kommentarer

Siste innlegg