UKEN SOM HAR GÅTT

Ukens tanke: Det er virkelig på tide å få ut mer av klærne jeg har i skapene. Det er sikkert 40% av alt jeg har, som ikke har blitt brukt på 1 år eller mer. Men jeg klarer ikke å kvitte meg med det, dunno whyyy… I morgen skal jeg rydde, se hva jeg kan selge og hva jeg skal gi bort.

Ukens opptur: Jeg har endelig skrevet under på kontrakten på Urban Ski!!!!!!!!! Jeg var livredd for at jeg ikke skulle få meg en jobb i Urban mer, siden Urban Moss skal legges ned 31.januar. Men dere blir ikke kvitt meg så lett. Jeg begynner å jobbe der i februar og jeg gleder meg helt vilt. Butikken er såååå fin♥

Ukens nedtur: Jeg har vært veldig lat, ikke trent noe i det hele tatt som jeg egentlig lovte meg selv å bli flinkere på. Liksom… Hvor finner dere motivasjonen???

Ukens sang: Snakehips & MØ – Don’t Leave.

 

Ukens avhengighet: Clarins lipgloss. Jeg har slitet litt med leppestifter i det siste siden jeg så og si er tom for Velvet Teddy og Spirit fra MAC. Men jeg prøver å komme meg litt unna dette merke akkurat nå og se om jeg kan finne lignende hos Inglot som ikke er testet på dyr.

Ukens person: Min mamma. Selv om hun stjeler godteriet jeg har på rommet mitt 24/7, så er hun litt av en dame. Hun er så dyktig på flere ting, og en av dem er å være min personlige frisør – vet ikke hva jeg skulle gjort uten hun. Eneste jeg stoler på med en saks i hånden, no joke.

Ukens mat: Mine hjemmelagde gratinertepoteter som jeg spiser opp alt for fort. Den formen jeg lager dem i skal liksom kunne holde til sikkert 8 personer, men jeg spiser opp alt som er i den formen på under 48 timer helt alene. Dere skal se hvor furt jeg blir hvis jeg ser at noen har rørt potetene mine.

Ukens lættis: På lørdag var jeg bedt i en innflyttningsfest i Oslo hos min kollega og gode venninne Ingvild. Jeg dro på et vors hos en kompis som også skulle dit, før vi skulle videre på enda et vors hvor jeg kjente sånn typ 2 av 15 stk?? Da det var på tide å komme seg på innflyttningsfesten var kompisen min borte. Han hadde dratt hjem for å legge seg uten å si farvel til en sjel fordi han var så full og jeg var over 1 time unna med bil til den festen jeg skulle på med han. Lost i O-town, men gjorde det beste ut av det og dro ut på nærmeste utestedet for å ha det gøy med de som var på vorset. Spontant og ikke forventet – men det var lættis selvom.

Ukens flause: Jeg skulle tipse en kunde om å kjøpe impregnering til skoene hun skulle kjøpe på Urban, og da helt ut av det blå bestemte jeg meg for å si det sykeste. For å forklare hun hvorfor det var så ekstremt viktig med impregnering valgte jeg å si dette “Sammenlign det med en kondom, ekstra beskyttelse”. Tror dere hun kjøpte impregnering? NEI :////////

Ukens throwback: Min blonde periode. Jeg dro til frisøren og ba om noen lyse striper i det brune håret mitt, for en liten forandring. Dro derfra 100% blond og unfornøyd. Det var så fælt å gå med dette håret siden det ikke var meg i det hele tatt. Heldigvis kjøpte jeg brun hårfarge på Kiwi og fikk rødskjær i håret, akkurat det jeg håpet på hehhh.

Likte du dette innlegget?♥

21 kommentarer
    1. Så bra at du fikk fortsette å jobbe hos Urban, det virker virkelig som om du brenner for den jobben, og jeg blir så glad og inspirert når jeg leser hvor godt du liker jobben din 😊 Du er ett utrolig stor forbilde på grunn av din positive holdning og den fantastiske gløden du utstråler! Blir glad hver gang jeg ser at du har skrevet ett nytt innlegg!
      Håper du får en fantastisk fin uke fordi det fortjener du! ❤️

    2. W: Åh gud så glad jeg ble at å lese hver eneste setning over her. Tusen hjertelig takk for så gode ord, kjære deg. Litt vanskelig å si det med andre ord enn “takk”, men virkelig – dette setter jeg pris på. Håper du får en flott uke du òg <3

    3. Du stråler for tiden! Blir så glad av å lese bloggen din, virkelig en opptur i hverdagen<3 Håper du kommer til å trives masse på ny jobb!

    4. Åå du ANER ikke hvor mye glede jeg får av å lese bloggen din i det siste. Eller, det har jo alltid vært slik, men i det siste har jeg kjent meg igjen i mye av det du skriver og jeg blir inspirert av deg, rett og slett. Gratulerer med ny jobb, forresten!

    5. Jeg er så enig med den første kommentaren her! Det virker som du stortrives i jobben din og det du gjør, og det gjør meg så glad <3 Lykke til på Urban Ski, du kommer nok til å gjøre en knalljobb der også 😀 Flinke deg!

    6. Jeg er så enig med den første kommentaren her! Det virker som du stortrives i jobben din og det du gjør, og det gjør meg så glad <3 Lykke til på Urban Ski, du kommer nok til å gjøre en knalljobb der også 😀 Flinke deg!

    7. xplor: Åh, dette får meg til å smile. Tusen, tusen takk <3 Det er et såpass ungt miljø i Urban at alle kommer overens med alle, alle har litt kontakt - og den kontakten der har så mye å si.

    8. Veronica: WIIIIIII! Smiler fra øre til øre nå. Det er så gøy for meg å lese at du kan kjenne deg igjen i mye av det jeg skriver om, for jeg har prøvd å være litt mer meg på bloggen og ikke ta det alt for profesjonelt. Tydeligvis har det funket? Og tusen takk! <3

    9. Kan du lage et innlegg om rommet ditt? 🙂 Bilder, detaljer, room-tour eller noe? Så på snapchat at du har noen posters fra desenio.no, om det stemmer? 🙂 I wish! <3

    10. Vet ikke hva som skjedde mellom deg og D, men bra du har kommet deg videre!! En russegruppe jeg kjenner fikk hverken varene eller tilbake pengene når de bestilte fra hans selskap, dinklesleverandør

    11. Anonym: Han var utro, og ikke bare èn gang for å si det sånn. Men fant heldigvis ut av det til slutt! Og tro meg; det er ikke første gangen jeg får høre at russegrupper ikke har fått varene de har bestilt igjennom hans selskap…

    12. Anonym: Rommet mitt er så stygt at jeg ikke vil knipse bilder fra rommet mitt engang… Beklager, men det gjør seg ikke bra på verken bilder eller filmer haha 🙁 Stemmer at jeg har noen plakater fra Desenio – godt gjettet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg