SNAPBACK CRAVINGS

Tusen hjertelig takk for alle kommentarene jeg har fått på forrige innlegget mitt. Jeg hadde aldri trodd det ville komme en så god og varm respons av dere alle. Ganske nytt for meg å være såppass ærlig på bloggen, uten å vite hvem som leser det. Men jeg tror jeg faktisk har litt godt av det, og kommentarene dere legger igjen gjør seriøst dagen min. Dere skulle bare visst hvor mye jeg har smilt etter jeg publiserte innlegget♥

Det ble en bloggfri helg på meg, og med GODE grunner. Dere skulle bare sett de syke tilstandene det er på Urban Moss om dagen. Hele butikken er på 70% siden vi skal legge ned, og kunder strømmer inn som om det skulle vært en lansering av noe sjukt liksom. Jeg har rett og slett vært tom for krefter etter jobben, og ble syk over natten i helgen. Heldigvis bare vært forkjølelse, men det har gått utover hodet mitt også. Jeg er på bedringenes vei nå, takk gud for det. Før jeg skulle stenge i dag, så rakk jeg å knipse bilder av alle capsene jeg eier – og tenkte å vise dere dem! Jeg er ganske fornøyd med de jeg eier, og kom på at jeg aldri har vist dere alle, så hvorfor ikke nå. Jeg hadde en periode jeg bare elsket Adidas capsene, men det har blitt litt borte nå og jeg har heller fått en skikkelig smak for Puma og The Hundreds capsen. Passformen på dem er kjempefin, i hvertfall til hodeformen min haha. Hvis dere skulle lure på hvor noen av dem er fra – spør i kommentarfeltet så svarer jeg dere med glede.

Forresten; Alle er ikke snapbacks, visste bare ikke hva annet jeg skulle kalle innlegget for hehe.

Likte du noen av capsene?♥

8 kommentarer

Siste innlegg