EN ONSDAG UTENOM DET VANLIGE

For maks 2 uker siden ble jeg intervjuet av Byavisa som kanskje mesteparten husker. Etter at den artikkelen ble publisert, kom det noen tilbakemeldinger og blant dem var det èn som fikk litt ekstra oppmerksomhet. En ung jente hadde skrevet til redaktøren og vært litt starstrucked på grunn av jeg hadde blitt intervjuet. Jeg fikk senere vite at hun leste bloggen min fast og hadde meg som et forbilde. Da fikk Haakon som er redaktøren en idè om å overraske Kaja som hun heter. Med tanke på at hun virket så nydelig, og faktisk skrev så pent om meg takket jeg ja med en gang. Vi planla derfor å dukke opp på døren hennes og faktisk bare ta det som det kommer derfra. For meg så betyr det så utrolig mye å ha slike lesere som ser opp til meg, og det er derfor viktig for meg å kunne gjøre noe snilt tilbake. Hvertfall noe mer enn å bare si takk.

Klarte vi å overraske hun? Å YESS DA! Det var litt utrolig å se en slik reaksjon, ved å bare hilse på meg, meg liksom. Men herlighet og glad jeg er for at jeg ble med på dette. Kaja har to andre søsken som jeg også hilste på som heter Eline og Hanna. Kjempesøte jenter alle tre! Jeg var der i flere timer og fikk nesten ikke lyst til å dra videre siden det var så koselig der med hele familien. Det ble servert god mat og drikke, og over alle mine forventninger avsluttet det besøket med et glass rødvin og 2 høner på skulderen og armen min. Haha, det var så gøy!!!!!

Det vil bli en artikkel om dette om ikke så alt for lenge, og deler den gjerne på bloggen hvis dere ønsker det♥

Ideèn bak dette bildet er jeg fremdeles litt usikker på, det var noe jeg hadde sett for meg så klart.

Så det ikke koselig ut?♥

17 kommentarer

Siste innlegg