MIRROR MIRROR ON MY SHOEZ

Jeg har begynt å gå tilbake til å være det dovendyret jeg en gang var. Jeg vil sove dritlenge og bare aldri stå opp fordi det er så kaldt. I dag hadde jeg på alarmen klokken 10:00, men kom meg ikke ut av sengen før klokken var 12:00. Jeg ville bare ikke i dag, haha… Jeg hoppet i dusjen for å våkne litt, og så fikk jeg melding av Ida som skulle trene – da begynte jeg å tenke om jeg skal bli med på treningen siden jeg uansett skulle trene senere i dag. Da ble jeg litt sur på meg selv fordi jeg måtte dusje TO ganger i dag – det verste er at vi ikke har varmtvann igjen, og jeg sitter her og stinker svette uten å komme noen vei. Jeg må få dusjet i kveld, siden jeg skal opp tidlig i morgen for å gjøre meg klar til en shoot i Oslo som jeg tror kan bli ganske kul. Forhåpentligvis legger jeg meg nydusjet i kveld :-)))))

Før jeg skulle på treningen med Ida, måtte jeg bare knipse noen bilder av de nyeste skoene mine. Jeg har vist dem flere ganger på SnapChat, men de er så fine at jeg bare må vise de her. Jeg har dem allerede i gull, men måtte få dem i sølv også siden de er så syke. Det er de kule skoene fra Puma jeg snakker om, the one and only. Man kan faktisk se seg selv i skoene, og det synes jeg er pretty cool. Jeg liker bare Puma mer og mer om dagen, men vet at jeg uten tvil har fått tak i de råeste skoene. Det kule er at jeg har drømt om sånne sko i flere år, og endelig har jeg dem! De er litt små i størrelsen, så hadde jeg vært deg ville jeg gått opp en halv størrelse.

Skoene er sponset & de er fra Junkyard men er dessverre utsolgt for øyeblikket.

Hva synes du om disse skoene?♥

22 kommentarer

Siste innlegg