OH HELLO SPORTY LADY

Ja, det er faktisk lov til å være meget fornøyd etter dagens innsats. For det første så åpnet jeg på Urban og jeg åpner ikke der før 09:00, men satt på med Ida ned 08:15 så jeg loket en god del. Jeg tok bare på litt sminke denne morgenen, fordi nå for øyeblikket er det ikke vits å fikse seg til jobben da det er kaos. Det er hvertfall min unnskyldning til å se litt sløvere ut for tiden. Jeg hadde på forhånd bestemt meg for å trene etter jeg var ferdig på jobb, men som alle andre var det enkle spørsmålet om jeg faktisk kom til å gjøre det. AND I DID!!!!! Det mest skremmende er jo da jeg la det ut på Snapchat, for da ble det nesten sånn at jeg måtte trene for å ikke vise at jeg feiget ut haha. Vet ikke om dere har lagt merke til det, men jeg prøver å bli litt mer lowkey og chill på Snapchat – ikke sånn at alt skal være så on fleek. Det er litt digg egentlig, for dere blir kanskje litt “lettere” kjent med meg da? Akkurat her trenger jeg litt feedback, kjenner det på hele meg at jeg trenger en bekreftelse på hvordan jeg er på den appen fordi det er så useriøst.

Overraskende nok hadde jeg med kamera på jobben, men knipset ikke bilder før etter. Litt dårlig idè med tanke på kaoset. Jeg fikk uansett Ida til å knipse noen kjappe (eheheh not) bilder av meg før jeg dro videre på treningen. Jeg trodde egentlig ikke at et så lame antrekk kunne føles så bra, but heeey – lærer hver dag.

BY THE WAY: Følg meg på SnapChat @alohaamad♥

Jakke fra BikBok // Hettegenser fra Urban // T-skjorte fra Sixth June // Tights & sko fra Nike

Hvordan har din dag vært?♥

8 kommentarer
    1. Elsker når du er sånn “chill” på Snapchat! De snappene du har lagt ut sålangt har hvertfall vært morsomme på en sånn måte at vi føles litt som venner på en måte. Haha. Vanskelig å forklare. Synes personlig det er noe du burde fortsette med, men digger deg uansett hva du velger å gjøre 😊

    2. Fortsett å være akkurat som du er, det er så gøy å følge deg på snapchat! 😀 Liker spesielt godt når du har scarecam, det er såå morsomt! ler like mye hver gang 😀

    3. Det er driiiitkjedelig med folk på snap som liksom skal fremstille alt så himla perfekt, så ja, fortsett og vær chiill! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg