ANTREKK: THRASHER

Jeg sitter igjen med en litt tom følelse nå som Urban Moss ikke eksisterer lenger. Det føles ganske uvirkelig, og jævlig kjipt faktisk. Jeg jobbet der i over 3 år, og på alle de årene har jeg opplevd så mye bra på den arbeidsplassen. Jeg fikk nye venner, bedre forhold til gamle venner som ble kollegaer og jeg ble en bedre selger. Det var stedet jeg følte meg trygg, så trygg at jeg tok på visse sanger og danset som bare pokker – noe jeg kun gjør på badet og på rommet mitt fordi det er min safespot. Det kjipeste er å vite at Team Moss ikke er lenger, vi som ble et så sykt bra team og hadde det lættis på jobb. Vi avsluttet som Monstermoss og det er den råeste avslutningen jeg kunne bedt om. Det har vært tårer og latter den siste perioden, men fy fader for en bra jobb vi har gjort helt siden vi visste at vi skulle legge ned. Jeg ble spurt om hva jeg ville videre, hvor jeg ønsket å jobbe, hva planene mine var fremover osv. Det var vanskelig å svare på, fordi jeg sa at jeg nektet å jobbe et annet sted fordi Urban har blitt en så stor del av meg. Så når det er sagt, kan dere hilse på den nye ansatte på Urban Ski. Første vakten min er allerede i morgen og jeg gleder meg som bare pokker! Wish me good luck♥

Jeg var vært litt lei meg på grunn av dette, så derfor har jeg ikke blogget på flere dager siden siste dagen var i går. Men nå starter et nytt kapittel og nå er jeg back on track på sosiale medier. Starter derfor med et etterlengtet antrekksinnlegg. Btw; Jeg velger alltid de verste stedene å ta bilder på grunn av trafikken, sorry Ida.

Bomber fra BikBok // T-skjorte fra Junkyard her (sponset) // Bukse fra TopShop // Sko fra Miss Selfridge // Veske fra Calvin Klein // Solbriller fra Ray-Ban // Choker fra GinaTricot

Hva synes dere?♥

16 kommentarer

Siste innlegg