BYE MY LOVE

Jeg stengte på Urban Ski i går sammen med sjefen, og jeg visste ikke hva jeg burde forvente da jeg skulle på jobb. Med tanke på salget visste jeg det ville bli kaos, men det var kaos på en oversiktelig måte (?). Haha, det er så rart å si, men opp i alt kaoset så gikk det sykt bra og det var amaaazing å være på farta helt siden 14:00 til 18:00. Det var til og med noen følgere som kom innom og slo av en rask prat ved kassa, sånt gjør meg så glad. Etter en vellykket arbeidsdag, satt jeg blid og fornøyd på toget hjem til Moss og gledet meg skikkelig til å se igjen lille vofsa. Det ble en god velkomst da jeg så søtnosen min igjen. Å ha en sånn reaksjon da man kommer hjem, eller bare har vært borte i maks 10-15 minutter det gjør så godt for sjela. Jeg synes det er ekstra stas å sove med Chili. Han starter alltid ved føttene mine, og midt på natten kommer han under dyna og ligger inntil meg. Liten vofs, men herlighet for en stor personlighet han har.

Jeg gruer meg sånn til å gi tilbake hunden nå straks, siden de jeg passer hunden til har kommet hjem fra London. Man blir så vant til de ekstra lydene i hjemmet som kommer fra den lille guttungen her. Ikke minst den kjærligheten du får, det høres jo ut som om jeg er forelska – men ja, det er jeg faktisk. Det er vel flere personer her i gården som har blitt forelska, vi kriger alle om å få mest oppmerksomhet fra han.

I’m gonna miss ya lil fellah♥

Er han ikke skjønn & har du hund?♥

14 kommentarer
    1. Utrolig søt hund, har en hund selv på 6 år som jeg fikk fort for meg selv da hele familien ble lei henne! Etter å ha fått henne er det så rart å sove alene, får nesten sove bedre hvis det er hundesnorking i bakgrunnen haha, men åå du må få deg hund 😀

    2. Marika Bentzen: Jeg bruker to forskjellige linser til bildene mine. Det varierer veldig på når jeg bruker de forskjellige linsene, men for gode antrekksbilder anbefaler jeg 45mm linsen eller 75mm (den har jeg sykt lyst på). Den blurrer ENDA mer, og det synes jeg er en god investering <3

      På disse bildene for eksempel så har jeg brukt 14-42 mm linsen - så den blurrer ingenting rundt!

    3. Gjorde akkurat det samme før jeg skulle til Florida nå, satt å titta på nettshopping. Men absolutt best å spare til du skal til USA 😉 Nydelig hund =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg