ANTREKK: BEIGE VS BLACK

Minusgradene stoppet ikke meg i dag, det godtok jeg bare ikke. Men om bildene ble ratt på rekordfart? Jepp, det kan jeg notere ned. På akkurat 11 minutter sa jeg at nå holder det, nå stikker vi. Jeg håper for gudsskyld ikke at det bare er jeg som kan bruke opp til 20-30 minutter på å knipse bilder. Nå som det er dritkaldt ute må det bare gjøres så fort som fy, før jeg blir stiv som en stokk av kulden. Ikke bare er det kaldt for meg, men tenk de som knipser bildene av meg som må ha fingrene ute hele tiden for å trykke på kameraet – dere er heltene i hverdagen min, just so you know.

Jeg er veldig glad i kontraster på antrekk, men også å ha det ganske enkelt. Det er ofte jeg eksprimenterer med looks, og det kan bli litt mye – men sånt synes jeg bare er fett så lenge jeg føler meg bra i det jeg går i. Derimot gikk jeg for en litt annen stil i dag, ganske enkel men typisk meg. Jeg bor i hettegensere om dagen, dere ser meg ikke i noe annet med det første. For å ikke gjøre antrekket for hverdagslig og “sløvt”, stylet jeg det opp med noen heler for å spice det opp litt. Jeg er også helt klar over at det ikke er sol ute, men det lyset som er ute kan blende meg selv om solen ikke er tilstede. I tillegg så synes jeg alltid antrekkene mine blir freshere med solbriller – dunno why, men det gjør liksom litt ekstra og det lille ekstra digger jeg.

Kåpe fra Vivikes // Hettegenser fra Urban Classics // Bukse fra TopShop // Sko fra Duffy // Solbriller fra Junkyard

Hva synes dere?♥

26 kommentarer

Siste innlegg