PROUD MOMENT

Denne mandagen hadde jeg egentlig trent som en ekstra søndag, for de burde eksistere. En dag holder ikke med å komme seg etter helgen, jeg er en av de som kunne trengt to. Heldigvis fikk jeg gjort noe nyttig i dag. Jeg hjalp til med middagen i heima som bestod av kalkunbryst, poteter, grønnsaker og viltsaus. Dette er seriøst noe av det beste noen kan fore meg med, no joke. Jeg er i syvende himmel de gangene dette blir servert! Til tross for en god middag, ble jeg spurt om jeg ville bli med å trene i dag med jentene. Jeg hadde ingen unnskyldninger å komme med på hvorfor jeg ikke skulle si ja, så jeg fikk den lille rumpa mi ned på treningssenteret i dag også. Jeg har trent 2 ganger i løpet av 2 uker, dette er et stolt øyeblikk som jeg skal nyte frem til neste gang jeg trener. Jeg lurer på når det kommer til å bli, fordi denne uka her er så hektisk som det er mulig at den kan bli. Det er bare gøy, for da får jeg litt ekstra ting å blogge om istedenfor at det skal bli mye av det samme hele tiden.

Jeg blir stadig vekk mer aktiv på Snapchat forresten, så følg meg gjerne der for å bli litt bedre kjent med meg. Mye som ikke blir nevnt her på bloggen, men som ofte blir vist på Snapchat – så det kan jo være litt gøy å få med seg? Legg i så fall til Alohaamad♥

Ikke det beste innlegget på bloggen, men jeg er stolt så det får gå…

Har du hatt en god start på uken?♥

8 kommentarer
    1. Hallooo du er bare så bra! Syens du ser så sunn og fresh ut at bare hjelp, du stråler! Kan ikke klage på starten av uken når solen skinner på vestlandet som den gjør. Håper du får en bra uke!

    2. Du er strålende vakker, en flink blogger og for og si det sånn så er du høyt der oppe på flott plan mens mammatilmichelle kan ikke måle seg opp mot det. Hun er ikke flink og ikke pen. Men du har et sånt vinnende smil og flott personlighet. Du skulle vært langt over henne på listen for og si det slik.

    3. Sunniva K: Shit… TUSEN TAKK <3 Ååååh, ingenting er som da det endelig blir pent vær ute igjen, det var sol her i går, men den forsvinner så fort på grunn av årstiden og jeg hater det 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg