MY FAVORITE MAKEUP LOOK

Åååh, jeg hadde det så gøy i går! For meg var det ingen valentinsdag, men heller en helt normal dag. Jeg hadde lenge hatt lyst til å dra på Post Malone konserten på Rockfeller, men da jeg så klart fikk med meg konserten, da var billettene utsolgt. Av en ren tilfeldighet og noe jeg kaller skjebnen, fikk jeg varsel på Facebook om at det var noen få billetter igjen. Samme minuttene de billettene kom ut, hadde jeg kjøpt billetter og jeg kunne ikke tro at jeg skulle få dratt på konserten likevel. Jeg var skikkelig i lykkerus under hele konserten i går, og utrolig fornøyd med å endelig ha sett han live.

Jeg har fått litt ros for sminken jeg bruker, og det setter jeg så stor pris på. Jeg har brukt de samme sminkeproduktene i kanskje 6 år, og det sier litt om hvor fornøyd jeg er. På huden bruker jeg bareMinerals foundation pudder som gir litt ekstra glød i ansiktet, mens på kinnbena har jeg en blush fra theBalm samt highlighter fra samme merke. Det varierer veldig på hvilken farge jeg bruker i kinnene, siden jeg noen ganger er “blekere” enn andre ganger. Jeg har nylig farget brynene mine hjemme, og trenger derfor mindre sminke på dem som dagen noe som jeg elsker. Likevel har jeg spicet dem opp litt med en brynpensel fra Anastasia Beverly Hills i fargen blonde og avslutter med en gjennomsiktig Clear Gel fra samme merke. Spørsmålet som blir stilt mest er mascaraen jeg bruker, og nå for øyeblikket er det Telescopic i gull fra L’Oreal. Så over til siste finishen jeg er forelsket i, nemlig leppestiften Lip Tint fra Inglot i farge 36. Denne tørker ut og sitter en hel dag på leppene uten at noe forsvinner. Love it!

Hva synes dere om denne looken?♥

10 kommentarer

Siste innlegg