WHAT A DAY

Uka er straks over, og det er nesten så jeg gleder meg til det.. Jeg har gjort så mye denne uka her og har liksom ikke helt fått en dag til å slappe ordentlig av. Så jeg kjenner at det skal bli så deilig å se frem til en ny uke, for den som kommer er roligere enn denne som har vært ganske hektisk. Jeg dro til Oslo i går for å besøke et Showroom for Calvin Klein og Inglot, samt snakke litt med de som jobber der for å bli litt bedre kjent. Møte var dødgøy og herlighet så mange flotte ting det var å se på. Det er ganske crazy at jeg ikke har gjort lignende tidligere, for dette digget jeg skikkelig! Dere har jo lest på bloggen at jeg har blitt en storbruker av sminken fra Inglot, og dette hadde de selvfølgelig fått med seg så de hadde lagd den herlige goodiebagen til meg. Fargene på de forskjellige produktene er spot on, og jeg gleder meg til å vise dere enda mer fra Inglot – siden jeg så dere likte den leppestiften på sminkeinnlegget mitt. Og tro meg, denne vil dere kanskje like ENDA bedre.

Etter et koselig møte på Frogner var jeg klar for en middagsdate med Ingvild på Egon. Begge siklet etter baktpotet (sjokk), så da ble det en skikkelig saftig baktpotet på oss begge. Vi hadde begge litt ekstra tid etter middagen, og da tok jeg med ho på Kunstskolen i Oslo. En kompis av meg skulle vise frem noe han hadde laget på en catwalk visning – så da dro vi dit for å sjekke det ut, og det var dritkult. Første gang jeg har dratt på noe sånt, og det blir ikke den siste.

Jeg kjenner det er skikkelig godt å være tilbake i sengen, så nå skal jeg se film og så ta kvelden tidlig (sier det hver gang, men skjer aldri).

Gjorde du noe gøy i går & hvordan er formen din for tiden?♥

12 kommentarer

Siste innlegg