COZY VIBES SHOOT BY CHRIS ABOLADE PART I

Kjære andre bloggere; Jeg lurer på hvordan dere klarer å bestandig være på reisefot, uansett om det bare er til en annen by eller en lenger reise. Jeg er helt utslitt fordi jeg aldri har reist så mye frem og tilbake som det jeg har gjort forrige uke. Jeg begynner å bli forkjølet i tillegg, og det kan egentlig bare være siden denne mandagen er som søndagen for meg. Hele denne uken har jeg null planer, men planene begynner sakte men sikkert å dukke opp – men dette kan bli gøy! Både en rolig og morsom uke, hvis ting går etter planlagt.

Helgen som var tilbringte jeg ganske mye tid i Oslo. Jeg var på en fotoshoot med Chris Abolade på fredagen just for fun, som er kjempegod på å knipse bilder. Temaet for shooten skulle være så enkelt som cozy vibes. Oversatt til mitt språk; Oversized t-skjorter og hettegensere. Jeg har aldri hatt en slik shoot før, fordi man viser litt mer hud. Men jeg tenkte til meg selv at det er jo slik jeg går hjemme, så burde det være en big deal på en shoot da? En annen tanke jeg hadde var at jeg har lagt på meg rundt 15 kg, og jeg vil ikke skjule det mer. Så litt av den shooten her følte jeg var en liten “feiring” for å ha fått til akkurat dette. Vi knipset en hel dag, i 2 forskjellige leiligheter og jeg synes resultatet ble dritfett. Jeg fikk 83 (!!!!) bilder fra shooten, så deler opp bildene utifra leilighetene vi var i så det ikke blir spam. Han heter @chrisabolade på Instagram hvis dere skulle ønske å sjekke ut arbeidet hans.

Hva synes dere om bildene?♥

38 kommentarer

Siste innlegg