COZY VIBES SHOOT BY CHRIS ABOLADE PART II

Klokken 06:00 startet dagen min, og det er ingen som har fått meg opp så her tidlig før for å stikke å trene. Det er ingen andre enn min bestevenn som fikk meg med på det syke greiene her. Men det var faktisk veldig deilig å starte dagen så tidlig for engang skyld. Det var ikke den beste økten, men styrketrening ble det og det er ganske bra med tanke på at jeg ikke trodde jeg var i stand til å være menneskelig så tidlig på døgnet. Så det største sjokket her nå er vel at jeg kunne tenkt meg å gjøre dette igien, oftere. For dette fikk meg til å føle meg bra, og det likte jeg.

Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd jeg ville få en så koselig respons på fotoshooten. Litt fordi jeg aldri har hatt en så “lettkledd” shoot før, og var redd folk ville dømme – noe folk alltid gjør. Så jeg vil bare si tusen takk igjen, selvom jeg har svart på alle kommentarer. Men jeg blir så glad over hvor snille dere er mot meg om dagen. Jeg får ikke takket nok føler jeg. Jeg var litt usikker på om jeg skulle dele bildene fra del 2 i dag, fordi jeg føler det blir litt mye meg, meg og meg på forsiden her nå, haha. Men jeg har ikke knipset noen bilder i dag, faktisk hatt en ganske rolig og avslappende dag. Så derfor kjører jeg på med del 2 nå, si meg gjerne hvilken shoot dere likte mest bare for gøy! Vi er allerede i gang med å planlegge en ny shoot, og jeg er såååå gira.

Hva synes dere om bildene?♥

38 kommentarer

Siste innlegg