BOUT TIME

Jeg kan ikke telle på fingrene på hvor mange ganger jeg har hørt dere stille spørsmålet om når jeg skal skifte header. Til mitt forsvar har jeg bare ikke følt at noen av bildene jeg har knipset til nå har egnet seg som en header. I tillegg så synes jeg det er en big ting å endre på bloggen, siden dette endrer ganske mye på helheten og hvordan andre sitt syn på bloggen er. Jeg satt i går kveld og tenkte “hvor lenge siden er det egentlig siden sist jeg byttet header?”. Jeg sjekket derfor opp i arkivet og fant ut at det er nærmere 2 år siden (!!!!!). Det er ganske sykt, og veldig latsabb gjort av meg. Så det tok ikke lang tid før jeg begynte å redigere litt headere på pcen, og kom frem til en jeg kunne bruke. Jeg ønsket et veldig enkelt design på bloggen min, og noe som er lyst slik at man får en litt god følelse. Jeg håper jeg har tatt riktig valg, og at dere er fornøyde med valget. Jeg tror det var ganske bra at jeg endret akkurat nå, for jeg ønsker å ta bloggen mye mer seriøst i 2017 enn hva jeg har gjort i alle mine år som blogger.

Før:

Nå:

Hva synes dere – det var på tide å skifte nå? Haha♥

22 kommentarer

Siste innlegg